W marcu tego roku informowałyśmy i informowaliśmy o H&M Innovation Stories, czyli innowacyjnym koncepcie szwedzkiej marki utrzymanym w duchu zrównoważonej mody. Na przestrzeni ostatnich miesięcy brand udowadniał, że produkcja ubrań i akcesoriów, a także troska o środowisko nie muszą się wykluczać. Co więcej, że moda cyrkularna jest obecna oraz dostępna dla każdego. Tym samym pozytywnie nas zaskakiwał. Teraz H&M powraca z kolejną – czwartą już odsłoną swojej inicjatywy. Kolekcja Circular Design Story została stworzona z myślą o osobach, które kochają modę i uwielbiają eksperymentować z kolorami, wzorami czy fakturami. 

Circular Design Story – marka H&M prezentuje nową kolekcję i zachęca do modowych eksperymentów

Circular Design Story to odważna, ekstrawagancka, a zarazem zgodna z aktualnymi trendami kolekcja, która z całą pewnością przypadnie do gustu osobom lubiącym bawić się modą. Nowe projekty stworzone w ramach przełomowej inicjatywy H&M Innovation Stories wyróżniają się mocnymi kolorami, na czele z limonką, różnymi odcieniami różu i czerwienią, a także nieoczywistymi formami. Pojawiają się kokardy, falbany oraz warstwy. Wbrew pozorom te ubrania i akcesoria są nie tylko piękne, ale również ultra funkcjonalne. Zostały zaprojektowane, a następnie uszyte w taki sposób, by służyły jak najdłużej. Do tego do ich stworzenia wykorzystano zaawansowane technologicznie i bardziej przyjazne środowisku materiały, m.in. Ambercycle Cycora™, Resortec® czy przędza celulozowa Eastman Naia™ Renew. 

„Ta kolekcja jest dla tych, którzy naprawdę kochają modę. W każdym ubraniu kryje się wiele entuzjazmu i radości. Ubrania zostały stworzone do noszenia na wiele różnych okazji i sposobów. Tymi ubraniami wręcz trzeba się dzielić, przekazywać je i później poddawać recyklingowi” – tłumaczy Ella Soccorsi, Concept Designer w H&M.

Circular Design Story – co znajdziemy w kolekcji?

W kolekcji znajdziemy zarówno ubrania dla kobiet, jak i dla mężczyzn, a do tego spektakularne akcesoria. Wśród nich sukienki (idealne na specjalne okazje), płaszcze czy koszule. Naszą uwagę zwróciły także kozaki za kolano oraz kapelusze, które w tym sezonie powróciły do łask. To rzeczy, które można nosić na kilka sposobów, a także śmiało łączyć je ze sobą. Podkręcą każdą - nawet najbardziej basicową stylizację i dodadzą jej tak zwanego modowego sznytu.

W naszej galerii możecie zobaczyć zdjęcia z elektryzującej kampanii promującej czwartą odsłonę kolekcji stworzonej w ramach konceptu H&M Innovation Stories. Sesja została stworzona we współpracy z Ib Kamarą – z bezkompromisowym stylistą, którego pracami zachwyca się wiele osób z branży mody, a jednocześnie redaktorem naczelnym „Dazed Magazine”. Jak się okazuje, wspierał on także zespół projektowy H&M w procesie tworzenia kolekcji.