O tym, że makijaż dla mężczyzn to całkiem naturalna sprawa (niektórzy twierdzą, że ani trochę mniej niż w przypadku kobiet) wiadomo nie od dziś. Ta teoria była dotychczas popularna i silnie eksploatowana raczej w branży mody, ale wreszcie doczekała się swojego coming outu dedykowanego szerszemu gronu odbiorców. Co ciekawe, to nie pierwszy raz gdy na rynku pojawią się kosmetyki do makijażu dla mężczyzn – takie w swym portfolio ma już Tom Ford.

ZOBACZ TAKŻE: Foliowe cienie do powiek: jaki dają efekt, jak je nakładać i gdzie kupić? >>>

Linia kosmetyków do makijażu dla mężczyzn Boy de Chanel

Informacja o debiucie kosmetyków Chanel dedykowanych mężczyznom pod hasłem Boy de Chanel poniosła się w sieci szerokim echem i co ciekawe, opinie są w większości entuzjastyczne (rzecz jasna, mówimy o tych pojawiających się na świecie). Wśród nich można znaleźć także te wyrażające zdziwienie decyzją marki, na zasadzie „czy mężczyźni nie mogą po prostu sięgać po zwykłe kosmetyki, czyli te stworzone z myślą o kobietach”, a także postulaty, by duże brandy tworzyły produkty dedykowane obu płciom i jako takie je reklamowały. To tylko świadczy o tym, że inicjatywa Chanel jest potrzebna jako uprawomocnienie i wypowiedziane na głos przyzwolenie na używanie kosmetyków do makijażu przez mężczyzn.

Co wejdzie w skład kolekcji kosmetyków do makijażu dla mężczyzn Boy de Chanel?

Co znajdziemy w dedykowanej mężczyznom linii od Chanel? Niewiele, bo tylko trzy kosmetyki: podkład (w 4 odcieniach), ołówek do modelowania brwi i balsam do ust, czyli wszystkie te produkty, które mężczyźni (nawet jeśli za nic się do tego nie przyznają) najczęściej podbierają z kosmetyczek swoim partnerkom.

Nawet jeśli w praktyce produkty te nie różnią się niczym od tych pojawiających się w regularnych kolekcjach, jak by nie patrzeć, gest Chanel jest przełomowy jeśli chodzi o wizerunek mężczyzn, temat męskości i ogólnie – kwestie gender. Trzeba dodać, że zmiany w tych obszarach w ogromnej mierze zawdzięczamy także influencerom działającym na social mediach w tematach urody i mody.

Kiedy będzie można kupić kosmetyki z linii Boy de Chanel?

Data światowej premiery linii Boy de Chanel zaplanowana jest styczeń 2019 roku. W Korei, skąd pochodzi Lee-Dong Wookczyli aktor który został twarzą kampanii, będą dostępne już we wrześniu tego roku. Póki co nie wiadomo, czy będzie można kupić je w Polsce. A Wy jak się zapatrujecie na stworzenie przez Chanel linii kosmetyków dedykowanych mężczyznom? Co byście powiedziały, gdyby Wasi partnerzy po nie sięgnęli? Jak obstawiacie – gdyby pojawiły się w sprzedaży w Polsce, spotkałyby się z dużym sprzeciwem czy przeciwnie, jest szansa na sprzedażowy rekord?

ZOBACZ TAKŻE: Fenty Beauty by Rihanna nareszcie w Polsce! Wiemy, gdzie kupicie kosmetyki marki! >>>