Już 30 marca do sklepów stacjonarnych H&M i sprzedaży online trafi limitowana kolekcja H&M loves Coachella 2017 powstała we współpracy z kultowych amerykańskim festiwalem. Co roku w słonecznej Kalifornii w kwietniu spotykają się fani dobrej muzyki, aby zainicjować sezon festiwali muzycznych.

Szwedzka marka H&M po raz kolejny z tej okazji przygotowała specjalną, limitowaną kolekcję H&M loves Coachella. Spodziewajcie się warstwowych stylizacji ze zdobionym denimem (w wersji dla dziewczyn) i geometryczne printy dla facetów. W kampanii udział wziął Lucky Blue Smith z siostrami Pyper America, Starlie and Daisy Clementine. 

“Współpraca z teamem Coachella przy tej kolekcji była świetna. Nasze projekty bardzo im się spodobały.” mówi Pernilla Wohlfahrt, Head of Design and Creative Director w H&M.

Koronkowe sukienki na cienkich ramiączkach, metaliczne body, pudrowo różowe plisowane spódnice, denimowe kurtki z kwiecistymi zdobieniami oraz bluzy z kapturem. Nie zabraknie również festiwalowych akcesoriów: chokerów czy różowych okularów przeciwsłonecznych w kształcie serduszek - to wszystko w damskiej kolekcji.

Męska część kolekcji to między innymi tiszerty w stylu tie-dye wraz z odpowiadającymi im wiązanymi na sznurek szortami. Białe bawełniane tank topy mają gotyckie grafiki Coachella, a obcięte dżinsowe szorty – rowerowe detale. Mocnym elementem kolekcji są koszule z kolorowymi printami Ikat, które idealnie prezentują się do wytartych denimowych spodni