Prawie dwa tygodnie temu ukazał się najnowszy zwiastun promujący kolejną część przygód Anastasi Steele i Christiana Greya. Krótki filmik pobił rekord oglądalności w ciągu 24h, który wcześniej należał do twórców nowych Gwiezdnych Wojen. Nic dziwnego, erotyka napędza sprzedaż, a sceny w których występuje Jamie Dornan można by oglądać bez końca.

Autorka książek o Greyu nie traci czasu i stara się wyciągnąć jak najwięcej korzyści, które pojawiły się dzięki ekranizacji jej trylogii. We współpracy z brytyjską firmą Coco de Mer, pisarka zaprojektowała swoją pierwszą kolekcję bielizny inspirowaną historią nieśmiałej Anastasi Steele. Autorka zdradziła, że podczas pisania książek odwiedzała butiki firmy, by szukać inspiracji, które pomogłyby jej w tworzeniu relacji między Christianem a Anastasią.

Projekty E. L. James są niezwykle eleganckie i równocześnie erotyczne. Ich luksusowy styl i prowokacyjny charakter rozbudzają wyobraźnie. Kolekcja podzielona jest na sześć części: Red Room, Escala, Masquerade, Goddes, Steele i Anastasia. Każdy element reprezentuje inny etap podróży Anastasi w relacji z Christianem. Autorka książek tłumaczy, że dzięki współpracy z marką Coco de Mer chce zachęcić kobiety do rozbudzania swojej kobiecości i wartości.