Portugalskie przedsiębiorstwo Jeronimo Martins, czyli właściciel popularnej sieci supermarketów Biedronka, uruchomiło w miniony piątek pięć zupełnie nowych sklepów - Biedronka Premium. Jak sama nazwa wskazuje, należy spodziewać się po nich czegoś innego, niż do tej pory proponowały nam doskonale znane dyskonty. „W nowych placówkach sieć zaoferowała poszerzony asortyment produktów świeżych -mięs, wędlin, serów, a także wyrobów garmażeryjnych - eksponowanych na specjalnie wyodrębnionych ladach, w taki sposób, jak robił to Piotr i Paweł" - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny Jeronimo Martins Polska. Jak się okazuje, ze wspomnianym Piotrem i Pawłem, Biedronki Premium łączy jeszcze coś - w nowych Biedronkach zostały zatrudnieni pracownicy, którzy wcześniej pracowali w tych samym lokalizacjach. 

Nowa marka na polskim rynku! Od miesiąca możecie robić zakupy w ulubionym sklepie influencerek >>>

Biedronka Premium - gdzie są sklepy? 

Pierwsze Biedronki Premium otwarto póki co tylko w kilku miastach. We Wrocławiu aż dwa sklepy, przy ul. Grabiszyńskiej 240 (Tarasy Grabiszyńskie) i Dokerskiej 2A (Galeria Pilczycka Viktor), w Tychach przy ul. Towarowej 2C (Gemini Park), w Poznaniu przy ul. Szwedzkiej 6A (Centrum Franowo) oraz w Kaliszu przy ul. Młynarskiej 131 (Park Handlowy Kalinka) To, czym charakteryzują się nowe Biedronki, to nie tylko bogatszy asortyment, ale również więcej przestrzeni, co na pewno będzie miłym urozmaiceniem dla wszystkich robiących zakupy w Biedronce, gdyż z reguły często brakuje w nich miejsca na swobodne przemieszczanie się między regałami. To, czym różnią się nowe Biedronki od tych doskonale nam znanych, to identyfikacja graficzna, która też prezentuje się bardziej premium. Zmieniła się nie tylko sama biedronka z logo, ale również kolory - przeważa czerń oraz pojawiły się złote elementy. Jeżeli jesteście ciekawi, jak wygląda wnętrze Biedronki Premium, zajrzyjcie do naszej galerii. 

PS Ktoś miał już okazję zrobić tam zakupy? 

Te luksusowe marki najlepiej sprzedają się w second-handach >>>