Co jeśli powiemy, że istnieje biżuteria, która może nie tylko ładnie wyglądać, ale też nieść za sobą pewną symbolikę, dzięki której wyrazimy siebie i swoje poglądy bez słów? Mało tego będzie się zmieniać razem z nami i codziennie wyglądać inaczej w zależności od humoru? Niemalże klasyczna już biżuteria marki Pandora, którą dzięki charmsom można dopasować do siebie, weszła na kolejny poziom personalizacji.

Gdybyśmy mieli wyobrazić sobie nową kolekcję Pandora ME jako osobę to byłaby to energiczna, pewna siebie dziewczyna z Generacji Z, która nie boi się wyzwań, obala stereotypy i jest otwarta na nowe doświadczenia. Jest indywidualistką, która nie ukrywa się ze swoją kreatywnością ze strachu przed porażką, tylko dzieli się nią ze światem. Idealnie dopasowana do tak charyzmatycznej osoby biżuteria, powinna żyć razem z nią i łączyć wiele różnych stylów, które pomogą jej wyrazić swój charakter.

“Projektując nową kolekcję Pandora Me skupiliśmy się na elementach, które pozwolą na wyrażanie siebie w śmiałym i oryginalnym stylu, a jednocześnie odzwierciedlą DNA naszej marki w nowoczesny sposób. Zainspirowała nas społeczność Generacji Z, stworzona z odważnych i kreatywnych osób celebrujących indywidualność, różnorodność, które od początku wpisane są w wartości Pandory. Nieskończone warianty stylizacji i personalizacji Pandora Me zapewniają możliwość eksperymentowania z modą, odkrycia lub podkreślenia swojego wyjątkowego stylu i pokazania kim jesteśmy.” – mówią Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, VP Creative Directors Pandory.

Jedna kolekcja, setki możliwości

Naszą uwagę przykuł wygląd nowych bransoletek i naszyjników, które na pierwszy rzut oka przypominają ciężkie łańcuchy. Wymienne łączniki i ogniwa, które umożliwiają stworzenie setek różnych zestawów mogą zdobić bransoletki, naszyjniki, kolczyki, a nawet… pierścionki! Przewrotny charakter kolekcji polega na połączeniu nowoczesnego designu z naturalnymi materiałami. Oryginalne zestawienie hodowlanych pereł z różnymi rodzajami metalu to ulubiona kombinacja dyrektorów kreatywnych marki. W kolekcji znajdziemy różnorodne elementy stylizacyjne, które pozwolą na wyrażenie siebie – od minimalistycznych, matowych ogniw, przez te bardziej ozdobne z hasłami takimi jak „freedom”, „blessed” czy „peace”, po pełne emocji medaliony, z których każdy niesie za sobą inne przesłanie i moc. Nie brakuje w niej również klasycznych zawieszek, które mogą przynosić szczęście, eksponować przekonania lub po prostu urozmaicać biżuterię.

Ambasadorkami kolekcji Pandora ME zostały m.in. Addison Rae – amerykańska tancerka i influencerka, którą na TikToku obserwuje ponad 85 milionów osób oraz piosenkarka Charlie XCX. W energetycznej kampanii prezentują setki możliwości stylizacyjnych i zachęcają do eksperymentowania. 

My natomiast, poza eksperymentowaniem, zachęcamy do wzięcia udziału w hashtag challange na TikToku #123PandoraME, w którym do głównego motywu muzycznego kampanii, możesz zaprezentować trzy wersje siebie! To co? 3, 2, 1… Start!

Zobacz także:

Artykuł powstał we współpracy z marką Pandora.