Zalando jest jedną z największych platform internetowych, która w swojej ofercie ma ubrania oraz akcesoria ponad 2 tysięcy światowych marek. W tym roku z okazji okrągłych, 10-tych urodzin Zalando nawiązało współpracę z Calvinem Kleinem, Pumą oraz Mango. Pierwszą odsłonę urodzinowej kampanii znajdziecie TUTAJ. Wystąpili w niej Kaia i Presley Gerber, dzieci supermodelki z lat 90., Cindy Crawford. Kolekcję stworzył Raf Simons, a wszystkie rzeczy są ekskluzywnie dostępne na platformie online.

Drugą częścią jest natomiast kolekcja oraz kampania sportowego giganta, czyli Pumy – szczegóły znajdziecie poniżej, a wyjątkowe zdjęcia wizerunkowe z Carą Delevingne w galerii.

Cara Delevingne tańczy i beatboxuje w kampanii Pumy z okazji 10. urodzin Zalando

W takiej odsłonie jeszcze jej nie widzieliście! Cara Delevingne, jedna z najbardziej charyzmatycznych modelek młodego pokolenia zahipnotyzuje Was w krótkim wideo dla Zalando. Okazuje się, że oprócz talentu do modelingu i aktorstwa, Brytyjka całkiem nieźle...beatboxuje. A wszystko to oczywiście w specjalnych projektach sportowej marki. Koniecznie sprawdźcie, jak Cara Delevingne poradziła sobie z nowym wyzwaniem.

Co dokładnie znajdziemy w limitowanej kolekcji Pumy? Przede wszystkim sneakersy Muse Satin z elementami w intensywnych kolorach. Oprócz sportowych butów, współpraca marki oraz platformy modowej zaowocowała linią ubrań dla kobiet. Wśród nich znalazły się m.in. legginsy, krótkie bluzy z kapturem, luźne spodnie dresowe oraz body. Całość została utrzymana w biało-czarnych barwach, ale nie zabrakło także żywych odcieni w postaci fioletu i neonowej żółci, co dało futurystyczny efekt. Jak Wam się podoba kampania Pumy z okazji 10. urodzin Zalando, której twarzą jest Cara Delevingne?