Jak wyglądać stylowo a jednocześnie zatroszczyć się o naszą planetę? Liu Jo doskonale wie jak to zrobić i swoją wiedzę przekłada na czyny. Tej jesieni najnowsza linia jeansów Liu Jo Better Denim, prezentowana w ramach kampanii #Glamourizing, jest nie tylko sezonową koncepcją, a mocną cechą wyróżniającą markę na rynku mody. Spodnie z metką brandu od zawsze uosabiały styl glamour oraz kobiecość. Teraz dodatkowo powstają z tkanin przyjaznych dla środowiska. Wszystkie modele pochodzące z kapsułowej kolekcji Liu Jo zostały stworzone przy użyciu technik radykalnie zmniejszających zużycie wody, chemikaliów czy energii. Tym samym włoska marka zachęca do zwracania uwagi na materiały, z których produkowane są ubrania.

Losy Liu Jo nierozerwalnie połączone są z jeansem. W 2008 roku brand wprowadził na rynek kolekcję Bottom Up, zaprojektowaną z myślą o podkreślaniu kobiecych kształtów. Ta linia zapoczątkowała więź pomiędzy włoską marką, a tym niezwykłym materiałem, która trwa do dziś. Najnowsza kapsułowa kolekcja Liu Jo Better Denim składa się z modeli dostępnych w najbardziej charakterystycznych dla brandu fasonach i różnorodnych kolorach: od błękitu po szarości. Ale to nie wszystko! Ciekawostką jest znajdująca się z tyłu metka wykonana z materiału odpadowego pozyskiwanego ze skórki jabłka. W spodniach możemy odnaleźć także nasiona, z których wyhodujemy roślinkę!

Twarzą kampanii została Anna Ewers, która doskonale odzwierciedla wartości przyświecające Liu Jo. Została ukazana w uroczym, finezyjnym wydaniu - ubrana jedynie w jeansy wzmacniając komunikat całej kampanii. Modelka po raz kolejny stanęła przed obiektywem duetu zdolnych fotografów mody Mert&Marcus, którzy jak nikt inny wiedzą jak przedstawić włoską markę oraz jej muzę.