Wielokrotnie pisałyśmy o kampaniach w duchu body positive. Rodzime brandy (na przykład Muuv, Moiess) jak również marki globalne coraz częściej rezygnują z photoshopa, a do współpracy zapraszają modelki o różnych kształtach i urodzie. Jedną z takich „pozytywnych” kampanii, która okazała totalnym hitem stworzył H&M. Na zdjęciach promujących najnowszą kolekcję kostiumów kąpielowych marki widzimy włoski, rozstępy i fałdki na brzuchu. Możecie obejrzeć je TUTAJ. Nike wszedł natomiast na wyższy poziom. Marka postanowiła promować ideę positive również w swoich sklepach stacjonarnych.

Flagowy sklep Nike stworzył manekiny w wersji plus size!

W jednym z flagowych sklepów Nike w Londynie znajdziecie od niedawna całe piętro poświęcone różnorodności. Marka stworzyła nie tylko ubrania w większych rozmiarach, ale również wprowadziła manekiny w wersji plus size. Wszystko po to, aby zerwać z krzywdzącymi stereotypami. Standardowe manekiny „noszą” zazwyczaj rozmiar XS. Mają idealne proporcje, a jak wiecie - w prawdziwym świecie ideały nie istnieją. Klienci marki z entuzjazmem przyjęli nowy sposób prezentacji ubrań. Zdjęcie manekina plus size stało się viralem! Znajdziecie je także poniżej.

Mężczyźni uważają, że kobiety noszące ten rozmiar są najseksowniejsze! >>>