Po co zgadywać, jakie są potrzeby młodego pokolenia, skoro można po prostu zapytać? Z tego założenia wyszła marka Reserved, która wpadła na pomysł, by swoje kolekcje projektować wspólnie z przedstawicielami generacji Z, czyli osobami urodzonymi po 1995 roku. Kolekcja RE.REDESIGN curated by PolishGenZ swoją premierę miała wiosną. Teraz czas na kolejną odsłonę. Tym razem do pracy nad linią zaproszono czworo ambasadorów marki, których poproszono, by na warsztat wzięli temat... miłości. Z jakim efektem? Zobaczcie sami Premierowo na Glamour.pl – kolekcja RE.DESIGN Love curated by #PolishGenZ, która w sprzedaży pojawi się od jutra, tj. 7 grudnia 2021 roku.

Kolekcja RE.DESIGN Love curated by #PolishGenZ, czyli generacja Z o miłości

Nad kolekcją RE.DESIGN Love curated by #PolishGenZ pracowali:

  • Maja Janowska – hypemanka, która śpiewa, gra na ukulele, miłość do muzyki, łącząc z pasją do mody
  • Gabriela Bednarz – studentka ilustracji mody i animacji na London College of Fashion, która na potrzeby kolekcji stworzyła także, będące jej uzupełnieniem naklejki i grafiki
  • Miłosz Kulesza – absolwent londyńskiej szkoły filmowej i Florentczyk z wyboru
  • oraz Janek Marek – model, a już niebawem także młody tata

Zgodnie z początkowym założeniem, główną inspiracją do stworzenia kolekcji była miłość – jeszcze trochę naiwna, nie całkiem dojrzała, szkolna. Stąd choćby kolorystyka kolekcji, bazująca na różu i czerwieni, ale i powtarzający się w niej motyw serca. Czy nadruki, takie jak „L'Amour” – może i dosłowne, ale trafione w punkt. 

Kolekcja RE.DESIGN Love curated by #PolishGenZ – co w niej znajdziecie?

A skoro młoda miłość, to i projekty, które z powodzeniem założyć można do szkoły: miękkie i ciepłe bluzy, kurtki z kołnierzykiem typu bebe dzianinowe kamizelki – hit tego sezonu!, swetry z golfem, bomberki i jeansy. Bez podziału na płeć, bo generacja Z udowadnia np., że ta sama kamizelka równie dobrze leży na chłopakach, jak i dziewczynach. „Najważniejsza jest wolność wyboru” – podkreśla jeden ze współtwórców kolekcji, Miłosz Kulesza. „Potrzeba nam więcej empatii i miłości” – dodaje Gabi Bednarz. Ubrania mają o tym przypominać. Miękkie i ciepłe, w dużej mierze dzianinowe, przyjemnie otulają ciało, przypominając, o tym, by ciepłe uczucia okazywać także sobie. 

Zacznijcie najpóźniej 7 grudnia 2021, bo właśnie wtedy kolekcja RE.DESIGN Love curated by #PolishGezZ trafi do sprzedaży w sklepach marki – w tym online. Czego dokładnie się spodziewać? Przekonajcie się, zaglądając do naszej galerii, gdzie czeka na was kampania autorstwa Maksyma Rudnika. Przed obiektywem stanęli twórcy kolekcji: Maja, Gabi, Miłosz i Janek – generacja Z we własnej osobie.

Telefon Zaufania Dla Młodych wciąż działa! Zapiszcie ten numer

Przy okazji przypominamy, że wciąż działa Telefon Zaufania dla Młodych, który marka Reserved uruchomiła w czerwcu 2021 roku we współpracy z Fundacją Itaka. Jeśli więc czujecie się przytłoczeni sytuacją związaną z pandemią, cierpicie na depresję lub pogorszenie samopoczucia, albo po prostu, potrzebujecie się wygadać, nie wahajcie się zadzwonić. Pod numerem  22 484 88 04 – od poniedziałku do soboty w godzinach 11:00-21:00 – czekają na was specjaliści, którzy potrafią pomóc. Z psychologiem można porozmawiać też na czacie lub spotkać się osobiście (nieodpłatnie i bez wiedzy osób trzecich). Szczegółów szukajcie na stronie www.stopdepresji.pl.