Hiszpańskie sieciówki cieszą się w Polsce sporą popularnością. Nic dziwnego, że kolejna marka rodem z Półwyspu Iberyjskiego zdecydowała się otworzyć w naszym kraju kolejny salon. Od 18 października w nowym wrocławskim centrum handlowym Wroclavia będziemy mogli robić zakupy w sklepie Sfera, o czym pisaliśmy już jakiś czas temu TUTAJ. Sfera należy do grupy El Corte Ingles, hiszpańskiej sieci handlowej powstałej w 1940 roku w Madrycie i posiada już ponad 350 punktów sprzedaży na całym świecie. Następnym polskim, po Wroclavii, będzie Galeria Mokotów. Znajdziemy go od 20 października na poziomie 0 w warszawskim centrum handlowym. 

Czego możemy się spodziewać po nowej sieciówce dostępnej w Polsce? Funkcjonowanie marki Sfera opiera się na pięciu filarach, które determinują filozofię marki. To przede wszystkim jakość - podczas procesu produkcji wszystkie projekty marki przechodzą dokładną kontrolę jakości, design - zespół ponad siedemdziesięciu osób czuwa nad projektami odzieży i akcesoriów, które tworzą kompletną kolekcję, regularne wprowadzanie nowości - przynajmniej raz w tygodniu wprowadzamy nową linię odzieży w jednym z segmentów - damskim, męski lub dziecięcym, a także szeroki asortyment artykułów, które klient może znaleźć w sklepach Sfery jest kluczowym elementem sukcesu marki oraz obsługa klienta, czyli doskonale przygotowany personel chętnie doradzi i pomoże każdemu, kto zdecyduje się na zakupy w butikach Sfera. 

Jeżeli jesteście ciekawi, jak prezentuje się pierwszy salon marki Sfera w Warszawie, 20 października koniecznie śledźcie nasze Instagram Stories!