Co kryje się za hasłem najnowszej kampanii renee? Wszystkie uczucia i czyny, cała motywacja oraz uczucie spełnienia (lub jego brak) ma źródło w naszej relacji ze sobą. Kampania I AM ENOUGH to zaproszenie do wspólnej podróży w głąb siebie. To ekscytująca droga, w której uświadamiamy sobie, że mamy wszystko, aby dotrzeć do miejsca, w którym chcemy być. Wystarczy, że połączymy się ze swoją wewnętrzną siłą i intuicją. To właśnie dzięki akceptacji siebie i zrozumieniu swoich uczuć jesteśmy w stanie osiągnąć zamierzone cele. Rozpocznij opowieść o budowaniu pewności siebie i wsłuchaj się w wewnętrzny głos, któremu możesz zaufać. Bo… JESTEŚ NAJWAŻNIEJSZA. Odkrywaj to, co jeszcze jest nieodkryte. Kampania powstała w pięknych zakątkach Azji, która jest niezwykle kolorowa i różnorodna, co widać jak w zwierciadle w prezentowanych stylizacjach.

Na tkaninach kombinezonów, spodni i sukienek pojawiają się szalenie modne w tym sezonie geometryczne wzory inspirowane malarstwem abstrakcyjnym, w których możemy doszukać się rozmaitych brył i labiryntów. Nie mogło zabraknąć motywów nawiązujących do przyrody, które przypominają tygrysie paski i orientalne rośliny. Zachwycają także sukienki, które doskonale oddają klimat zachodzącego słońca czy przejrzystego oceanu, nosząc je, możemy poczuć siłę żywiołów. Warto wspomnieć o ażurowych zdobieniach i satynowych materiałach, które tego lata będą królować na eleganckich przyjęciach. W stylizacjach na sezon wiosna-lato według renee mocnym akcentem jest wyrazista biżuteria, nawiązująca niekiedy do natury oraz małe torebki udekorowane cyrkoniami i perłami. Biżuteryjne akcenty pojawiają się jeszcze na eleganckich sandałach na obcasie. Warto skusić się jeszcze na sandały z cienkimi rzemykami na wysokim słupku i platformie.

W kolekcji pojawiły się również looki z bluzkami i spódnicami, ozdobionymi kaskadowymi plisami, które przywodzą na myśl wodospady. Marka renee proponuje łączyć je z kolorowymi mokasynami i mulami. Kobiety, które doskonale czują się w zgiełku miasta, też znajdą coś dla siebie. Nam wpadły  w oko stylizacje ze sportowymi, mocno podkreślającymi sylwetkę kombinezonami i sneakersami

Dla fanek streetwearowego glamu pojawiły się asymetryczne bluzki i wzorzyste spodnie flare. Wiosenno-letnia kolekcja nie mogła pominąć akcentów boho. W kolekcji renee znajdziemy sukienki, spodnie i narzutki, przypominające rybackie siatki, a także sandały i klapki z plecionek. Poczuj w sobie dziką odwagę na nowe przygody w nieznane! Wejdź na renee.pl i pokaż, dokąd zmierzasz.

CREDTIS:
PHOTOGRAPHER: Borys Synak
PHOTOGRAPHER ASSISTANT: Aleksander Balcerek
VIDEOGRAPHER: Łukasz Fila
HEAD OF FASHION: Trinh Phoung Dung
MODELS: Sylwia Koronkiewicz / Lisa Rudolph
PRODUCER: Trinh Phoung Dung
SUPPORT PRODUCER: Emilia Oszczyk / Angellika Kubak
BRAND MANAGER: Angellika Kubak
ART DIRECTION: Piotr Majcher
MARKETING DIRECTION: Trinh Phoung Dung