Wrzesień wielu osobom kojarzy się z końcem lata, powrotem do szkoły i do codziennych obowiązków. H&M udowadnia, że powrót do miasta nie musi być nudny. W nowej kampanii #HMNAMIESCIE marka pokazuje cool miejscówki, które są często odwiedzane przez uczniów i fanów miejskich klimatów. Boisko, park rozrywki, kawiarnia z designerskim wnętrzem – młodzi ludzie chętnie spędzają tam swój czas wolny. Pełna radości i młodzieńczego zapału jest również nowa kampania H&M. Jej twarzami zostały najpopularniejsze obecnie gwiazdy kina i telewizji, muzyki oraz internetu. O kogo chodzi? Oczywiście o Julię Wieniawę, Roksanę Węgiel, a także Reziego. Efekty wyjątkowej sesji z ich udziałem możecie podziwiać w naszej galerii.

#HMNAMIESCIE – co znajdziemy w nowej kolekcji H&M Devided?

Projekty z kolekcji #HMNAMIESCIE promują dział H&M Divided. Sieciówka zadbała o design ubrań, który wpisuje się w potrzeby i oczekiwania nastolatków. W nowej kolekcji H&M Divided królują neonowe odcienie, skóra, bluzy z ciekawymi nadrukami, ale też jeans w każdym możliwym wydaniu. Co więcej, marka zadbała o wygodę swoich młodych klientów. Spodnie dresowe, wygodne sneakersy, czy streetwearowe bluzy na pewno nie będą ograniczać waszych ruchów i psuć fajnej zabawy na mieście.

Zaglądajcie do naszej galerii (na górze strony), gdzie znajdziecie zdjęcia z kampanii #HMNAMIESCIE. Następnie wybierzcie się na wycieczkę po mieście i odkrywajcie wyjątkowe miejscówki w swojej okolicy. Wystarczy wam odrobina wolnego czasu, grupa znajomych, a do tego odpowiedni nastrój. Udanej zabawy!

W H&M zrobimy zakupy... „na kreskę”! Na czym polega nowa usługa marki? >>>