Z roku na rok jesteśmy bardziej świadomi mody ekologicznej, która na szczęście nie jest tylko chwilowym trendem. Na fali tej popularności coraz więcej marek odzieżowych z całego świata decyduje się na wykorzystanie do produkcji ubrań materiałów ze zrównoważonych źródeł. Jedną z nich jest hiszpańska firma Mango, która zaprezentowała drugą w swojej historii kapsułową kolekcję przyjazną środowisku. Wykorzystała w niej takie materiały jak bawełna organiczna, wełna z recyklingu, modal i lyocell. Marka zobowiązała się do tego, że do 2022 roku 50% bawełny w produktach Mango będzie pochodziło ze zrównoważonych źródeł. Kolejną inicjatywą, jaką podjęła, to uruchomienie w 2015 roku zbiórki używanej odzieży. W ramach tego projektu w wybranych sklepach na całym świecie pojawiły się kontenery, a w przeciągu dwóch lat zebrano 3 tony ubrań.

Kapsułowa kolekcja Mango Committed zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, to przede wszystkim kroje oversize i neutralne kolory ziemi. Znajdziemy w niej garnitury, płaszcze i swetry w przepięknych odcieniach beżu, zieleni, szarości i ognistej pomarańczy. Sesję wizerunkową zrealizowano w Islandii. Zapierające dech w piersiach krajobrazy stworzyły piękny klimat i tło dla linii inspirowanej naturą. Autorem kampanii jest Josh Olins. Zobaczcie w galerii wszystkie zdjęcia!