Promowane kanony piękna ulegają zmianie, zarówno w branży mody jak i beauty. Globalne marki coraz częściej sięgają po różne typy urody i pokazują w kampaniach sylwetki w każdym rozmiarze. Rok temu w sesji Glossier, promującej nowe produkty do pielęgnacji ciała, wzięły udział kobiety o różnych sylwetkach, znacznie odbiegających od rozmiaru S. Wygląda na to, że na naszych oczach dzieje się rewolucja. W ubiegłym sezonie kilka światowych brandów na czele z Maybelline nawiązało współpracę z urodowymi youtuberami i blogerami, m.in. z Manny'm Gutierrezem. Ale branża wychodzi także naprzeciw dyskryminacji nie tylko ze względu na kolor skóry czy rozmiar i płeć. Benefit zaprosił do najnowszej kampanii premierowego kosmetyku dziewczynę z zespołem Downa. Początkująca modelka Kate Grant z Irlandii Północnej wygrała konkurs piękności, ale jej marzenia sięgają znacznie wyżej. 20-latka tym, co robi udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych i jest inspiracją dla wielu dziewczyn!

Wiemy, za co Halsey ostro skrytykowała markę Victoria’s Secret! >>>

Modelka z zespołem Downa w kampanii kosmetyków Benefit

Kate Grant jest pierwszą modelką z zespołem Downa, którą pod swoje skrzydła wzięła międzynarodowa agencja NI. Na Instagramie obserwuje ją prawie 15 tysięcy osób, a dziewczyna zaraża w social mediach pozytywną energią. Jej mama w jednym z wywiadów powiedziała, że jej córka toruje drogę innym. Rzeczywiście po raz pierwszy w historii światowy brand z segmentu beauty nawiązał współpracę z osobą chorą na Downa, co może mieć duży wpływ na walkę z dyskryminacją w tym temacie. Pierwsze zdjęcia 20-letniej Kate pojawiły się na oficjalnym instagramie brytyjskiego Benefitu. Ona także udostępniła je na swoich kanałach, promując nowy produkt. „Roller Liner” to eyeliner w pisaku, który kosztuje 18,50 funtów. Zobaczcie kampanię Benefitu z modelką Kate Grant w naszej galerii! Jak Wam się podoba?