Przez ostatnie lata Kylie Jenner konsekwentnie budowała kosmetyczne imperium. Zaczęła od produktów do makijażu, na czele z pomadkami. Wiele osób nie wierzyło w nią oraz Kylie Cosmetics (nawet Kris Jenner, która uznała, że nie opłaca inwestować się w biznes córki), ale młoda celebrytka postawiła na swoim i… osiągnęła globalny sukces. Właśnie dlatego zdecydowała się na rozszerzenie swojej działalności. W 2019 stworzyła kolejną markę - tym razem z kosmetykami do pielęgnacji. I co? Produkty z oferty Kylie Skin, które są dostępne m.in. w perfumeriach Douglas na całym świecie, w tym w Polsce (sprawdźcie poniżej) także zyskały miano beauty hitów. Jak się jednak okazuje, Kylie Jenner nie ma zamiaru spoczywać na laurach. Członkini klanu Kardashian-Jenner poinformowała właśnie o stworzeniu nowego brandu. Tym razem odzieżowego. Co wiemy o Kylie Swim

Kylie Jenner stworzyła markę strojów kąpielowych!

Kylie Jenner opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie w stroju kąpielowym o dość odważnym i charakterystycznym kroju. Tym samym poinformowała o stworzeniu nowej marki sygnowanym jej imieniem. Fotografia oraz nazwa brandu, która brzmi Kylie Swim, sugerują, że już niebawem gwiazda mediów społecznościowych i programu Z kamerą u Kardashianów będzie się zajmować nie tylko produkcją kosmetyków, ale również odzieży, a konkretnie kostiumów kąpielowych

Niestety Kylie Jenner nie zdradziła zbyt wielu szczegółów związanych z jej nowym biznesem. Strój kąpielowy widoczny na wspomnianym już zdjęciu (możecie je zobaczyć w naszej galerii - na górze strony) jest na razie jedynym z oferty Kylie Swim, który ujrzał światło dzienne. Kiedy zobaczymy kolejne? Z ilu modeli będzie się składać kolekcja? Informacje na ten temat nie zostały jeszcze ujawnione. Co więcej, nie wiadomo, na kiedy 24-letnia przedsiębiorczyni oraz jej team zaplanowali oficjalną premierę marki. Jeśli należycie do grona osób, które są ciekawe tego, co tym razem stworzyła Kylie Jenner, możecie natomiast zaobserwować markę na Instagramie (@kylieswim). Możemy się bowiem spodziewać, że właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych Kardashianka informować o sprawach dotyczących jej nowego biznesu.