Kolekcja Lasocki na wiosnę/lato 2021 to jak zawsze klasyka z odrobiną trendów. W linii damskiej wśród wielu modeli znajdziemy lekkie baleriny i czółenka, modne klapki na platformie lub sandały z geometryczną dekoracją. Do tego ponadczasowe zamszowe kowbojki i minimalistyczne, płaskie klapki: zarówno czarne, nieco masywniejsze, jak i lżejsze, z pastelowej skóry z wytłoczonym wzorem krokodyla. A do butów – oczywiście torebki. Pojemne, skórzane á la shopper XL, miękkie worki w średnim rozmiarze, ale i małe, prostokątne na ramię: pikowane „camera bag” oraz z gładkiej skóry – w wiosennych pastelowych odcieniach.

W męskiej kolekcji projektanci stawiają na wygodę i sprawdzoną klasykę. Mamy uszyte z brązowego zamszu, perforowanego nubuku lub skóry licowej klasyczne sneakersy, zarówno sznurowane, jak i wsuwane, w stylu popularnych od lat trampek do jazdy na deskorolce. Są też takie o nieco bardziej sportowym wyglądzie – wykonane z kolorowego zamszu. A do tego eleganckie, gładkie derby z brązowej lub czarnej skóry. Lasocki wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Dodatki marki są uniwersalne i ponadsezonowe.

Najmłodsi wielbiciele butów Lasocki będą mogli wybierać spośród mnóstwa ciekawych wariantów. Frędzle, supełki, przezroczyste materiały i podeszwy, wszystko utrzymane w palecie słodkich pasteli i soczystych sorbetów, przyprawionych zwierzęcymi nadrukami. W kolekcjach Lasocki Kids & Lasocki Young znajdziemy wiele modeli, które zachęcą do aktywnego spędzania czasu na zewnątrz – na przykład kolorowe lub stonowane sneakersy na rzepy czy wygodne złote sandały ze skóry.

Rodzinne zakupy? W tym przypadku będą łatwe i przyjemne. Kolekcje Lasocki dostępne są w sklepach stacjonarnych CCC, online na stronie ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

Lookbook Lasocki na wiosnę/lato 2021 sfotografował Mateusz Stankiewicz, a przed obiektywem, jako rodzina zapozowali: Amelia Wallin Backman, Henri Fallenius, Simon Richards Cole, Luca Gajdus oraz najmłodsi modele i modelki: Ada Makowska, Mia Luks, Szymon Pukalski, Lena Marek, Julian, Tola Hołub i Gabryś Hrełzga. Koncepcję opracowały Dyrektor Marketingu CCC Katarzyna Krawczyk oraz Dyrektor Artystyczna CCC Maria Mastalerz.
Za stylizację odpowiadała Karla Gruszecka. Makijaż wykonał Wilson, fryzury – Michał Bielecki. Scenografię – Ania Szczęsna. Lookbook został wyprodukowany przez Bartosza Majkowskiego z CCC, we współpracy z Warsaw Creatives.