Teraz naprawdę czujemy nadchodzące lato 2020! Marka Reserved zaprezentowała bowiem niezwykłą – bardzo lekką, a zarazem elektryzującą kolekcję Scent of Summer. Najświeższe projekty z oferty rodzimego brandu są świetną opcją na najcieplejsze miesiące w roku, a to ze względu na lekkie, niezwykle przewiewne materiały. Nieprzypadkowo oddają one subtelny ruch letniego wiatru. Co więcej, w tym sezonie Reserved zaprasza nas do eksperymentowania z formami. Stylowe marszczenia, kobiece przeźroczystości, a także materiały o strukturze bąbelków powietrza dają ogromne pole do popisu. Nie byłybyśmy sobą, gdybyśmy nie zwróciły również uwagi na soczyste kolory, które zostały wykorzystane w tej kolekcji. Scent of Summer to swoisty bukiet kwitnących słoneczników, koralowych malw i letnich kwiatów w odcieniu fuksji. Całość dopełnia pudrowy róż, słodka brzoskwinia oraz pastele, które prawdopodobnie nigdy nam się nie znudzą. Projekty z wiosenno-letniej kolekcji szybko przypadły do gustu czołowym influencerkom w Polsce. W naszej galerii (powyżej) znajdziecie zdjęcia najbardziej stylowych dziewczyn w ubraniach i dodatkach z linii Scent of Summer. Wśród nich Jessica Mercedes, Joanna Horodyńska, Dagmara Jarzynka, a także stylistka Magda Jagnicka.

Premierze nowej kolekcji towarzyszą wyjątkowe wydarzania online, które marka Reserved zaplanowała we współpracy z rodzimymi artystami, ilustratorami, muzykami i florystami w ramach absolutnie wyjątkowej akcji #ReservedForUs. W każdy piątek maja na Instagram Stories marki odbędą się koncerty polskich artystek. Już dziś, czyli 15 maja 2020 wystąpi Ofelia, za tydzień (22 maja) Bovska, natomiast w ostatni piątek miesiąca, a konkretnie 29 maja zaśpiewa dla was Kasia Sawczuk. To nie koniec atrakcji. Obserwatorzy profilu Reserved na Instagramie i inni użytkownicy aplikacji będą mogli wziąć udział w wyjątkowych warsztatach florystycznych, które poprowadzą rodzimi eksperci.

Działania Reserved mają wesprzeć lokalnych artystów i właścicieli mini biznesów. Co ważne, pomaga również pracownikom służby zdrowia. Do tej pory marka szyła maseczki ochronne. Dodatkowo 10% ze sprzedaży każdego produktu z kolekcji Joyful #EcoAware zostanie przeznaczone na pomoc szpitalom i placówkom zakaźnym w Gdańsku oraz w Krakowie. Zbiórka trwa do końca maja. Brawo!