Kapsułkowa szafa to baza ubrań, które są tak dobrane, że można tworzyć z nich wiele stylizacji na każdą okazję. W majowe weekendy w FACTORY FASHION CAPSULE będzie można spotkać się ze znanymi stylistkami, które pomogą zbudować kapsułkową kolekcję i pokażą, jak z przykładowych 30 elementów garderoby można stworzyć nawet 100 stylizacji!

Projekt FACTORY FASHION CAPSULE wyruszył w trasę z początkiem maja. W każdy weekend wraz z porcją wiedzy i inspiracji docierać będzie do kolejnych miast na mapie Polski.

Czegoś takiego nigdy wcześniej nie było w Polsce! Stylistki na co dzień pracujące z gwiazdami i top modelkami w outlecie? Jak najbardziej tak! W FACTORY FASHION CAPSULE osobiście przedstawię ideę mody nie tylko na każdą kieszeń, ale i na każdą okazję – komentuje Magdalena Jagnicka, stylistka GLAMOUR biorąca udział w najnowszym projekcie FACTORY.

Idea kapsułkowej szafy wpisuje się w filozofię FACTORY, którą jest zachęcanie do zakupów w stylu smart shopping. Pokazujemy tym projektem, że nasze centra to bogata oferta marek, także z segmentu premium, w cenach obniżonych nawet o 30-70% - mówi Agnieszka Wrońska, Manager Projektu FACTORY FASHION CAPSULE w NEINVER Polska.

FACTORY to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce. Zlokalizowane w Warszawie (Ursus, Annopol), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie centra odwiedzane są co roku przez kilkanaście milionów klientów. Na 91 500 metrach kwadratowych powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych polskich i światowych marek, których wszystkie produkty przecenione są od 30 do 70 procent.

W naszej galerii znajdziecie produkty wybrane do kapsułkowej szafy przez Magdę Jagnicką >>>