W miniony weekend Cristiano Ronaldo po raz drugi doprowadził swoją drużynę do zwycięstwa w Lidze Mistrzów i tym samym Real Madryt obronił zeszłoroczny tytuł. Przy okazji piłkarz został wybrany najlepszym zawodnikiem tegorocznej edycji rozgrywek. Portugalczyk tak bardzo cieszył się swoim zwycięstwem, że przy dodawaniu zdjęcia na Twitter przeoczył pewien ważny szczegół. Tę samą pomyłkę zaliczyła jego sponsorska firma, marka Nike.

W ten o to sposób konkurencyjna marka zdobyła darmowy post, który w błyskawiczny sposób rozniósł się w sieci i stał się jedną z najchętniej komentowanych treści w ostatnich kilku dniach. O co dokładnie chodzi? O zdjęcie przedstawiającego Cristiano Ronaldo z dzieciństwa, na którym widnieje logotyp marki Nike i napis This boy knew. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że na użytym zdjęciu młody piłkarz ma na sobie bluzę marki adidas. Co prawda nie widać tego na przerobiony zdjęciu, ponieważ logotyp został zakryty napisem Nike i zamalowany, jednak internauci szybko odkryli, że ktoś majstrował przy fotografii i wykryli drobne oszustwo.

 

Post udostępniony przez nike (@nike) 3 Cze, 2017 o 2:00 PDT