Z sentymentem powracamy do lat 90. – czasów naszego dzieciństwa lub młodości, kiedy wszystko dopiero się zaczynało. Na okrągło słuchaliśmy płyty Nirvany – Nevermind, a na naszych biurkach pojawiały się pierwsze komputery. Wakacje spędzałyśmy natomiast nad morzem – w wynajętych przez naszych rodziców camperach i marzyłyśmy, że kiedyś powrócimy w te same miejsca z najlepszymi przyjaciółmi. Wtedy zrozumiałyśmy również, że mniej znaczy więcej i poznałyśmy piękno oraz siłę prostoty. Zrezygnowałyśmy bowiem z marynarek z bufiastymi rękawami na rzecz jeansowych katan, a cekinowe spódniczki i metaliczne legginsy wymieniłyśmy na błękitne jeansy z wysokim stanem. Chłopcy pokochali bluzy i spodnie o prostym kroju. Rządziły denimowe total looki. Później o nich zapomnieliśmy – oczywiście jeans nigdy nie wyszedł z mody, ale przez kilka ostatnich sezonów stanowił raczej uniwersalną bazę garderoby, niż jej totalny must have. Teraz najntisowe klimaty znów są w trendach! Denim, motywy tie-dye i proste – niewymuszone kroje pojawiły się na wybiegach największych domów mody na świecie (między innymi na pokazie Prady), w kolekcjach najpopularniejszych sieciówek, a także wśród najnowszych propozycji rodzimych brandów. Do grona tych marek należy również Big Star, który od lat stawia właśnie na jeans.

Nowa kolekcja Big Star to modny powrót do lat 90. – co znajdziemy wśród najnowszych propozycji marki?

W sezonie wiosna-lato 2019 marka Big Star zafundowała swoim klientom powrót do szalonych lat 90. Wśród najnowszych propozycji polskiego brandu znajdują się bowiem denimowe katany, bluzy oraz t-shirty z efektami ręcznego farbowania. Jeżeli chodzi o spodnie, to królują modele z wysokim stanem – klasyczne rurki, które genialnie podkreślają sylwetkę oraz (najmodniejsze w tym sezonie) jeansy o kroju mom fit. Zwróciłyśmy również uwagę na kimono farbowane techniką shibori. Przewidujemy, że stanie się hitem tego lata i na pewno zabierzemy je ze sobą na muzyczne festiwale! Cała kolekcja dostępna jest w sklepach stacjonarnych Big Star oraz na stronie internetowej marki. Czas na zakupy!

Nowa kolekcja Big Star to modny powrót do lat 90. – kampania, która przeniesie was do czasów młodości!

Najnowsza kampania Big Star nie została zrealizowana w zaaranżowanym specjalnie studiu fotograficznym, ale w autentycznej wypożyczalni camperów, co jeszcze bardziej podbiło najntisowy charakter kolekcji. Zdjęcia, których autorem jest Yan Wasiuchnik, wykonano aparatem analogicznym (znajdziecie je w naszej galerii – na górze strony). Natomiast wideo promujące najnowsze projekty Big Star przypomina oryginalne nagrania z (kultowych już) kaset VHS. Do obejrzenia poniżej. Gwarantujemy, że po oglądnięciu filmiku i zdjęć zapragniecie pojechać na wakacje camperem.

MOIESS lato 2019: Jessica Mercedes stworzyła kolekcję kostiumów kąpielowych, inspirowaną podróżą do Kalifornii >>>