Marka Oysho zaprosiła do współpracy artystkę Miren Doiz, która słynie z kolorowych, geometrycznych obrazów i konstrukcji, które znajdują swoje odzwierciedlenie w lookbookuDoiz zaprojektowała coś na kształt witryny, w którą wstawiła „ożywione” przez nią elementy. Ta sama oryginalna i artystyczna witryna została wystawiona we flagowym sklepie Oysho na Corso Vittorio Emanuele w związku z Międzynarodowymi Targami Meblowymi w Mediolanie, które miały miejsce na początku kwietnia, uznawanymi za jedno z najważniejszych wydarzeń międzynarodowych ze świata wzornictwa i dekoracji.

W plażowej kolekcji marki znajdziemy kostiumy kąpielowe w kilku wersjach, m.in. zabudowane jednoczęściowe modele, skąpe bikini oraz modne od kilku sezonów trikini. Różnorodność propozycji nowej linii kąpielowej obejmuje szeroką gamę kolorów, w tym różnych odcieni niebieskiego, czerwonego, zielonego i żółtego. Wszystkie stroje wykonane są z nowoczesnego materiału, który pozwala skórze oddychać i szybko schnie.