29 września do sprzedaży trafi jesienna kolekcja marki adidas Originals, która została stworzona we współpracy z Pharrellem Williamsem. Artysta tłumaczy, że jego największą inspiracją przy tworzeniu nowych projektów było społeczeństwo. "Hu", którego rozwinięcie to "human" symbolizuje człowieka, dlatego też w najnowszej kolekcji marka zalewa nas ogromną porcją kolorów, które nawiązują do różnych ras ludzkich.

Muzyk chciał podkreślić, że mimo różnic w kolorze skóry, historii wszyscy jesteśmy ze sobą powiązani. W najnowszej kolekcji znajdziemy oversizowe bluzy, sportowe kurtki i dresowe spodnie, na których odnaleźć będzie można wymowne napisy w kilku językach świata oraz topy na których umieszczone zostały wielokolorowe flagi.

Kolekcja "Hu" ma rzucić nowe światło na komunikację na świecie. Do kampanii promocyjnej artysta zaprosił rdzennych Amerykanów z Dakoty Północnej, którzy idealnie oddają ducha najnowszej kolekcji Adidasa. "Hu" łączy w sobie klasyczny styl marki z nowymi rozwiązaniami wprowadzonymi przez Williamsa.