Jej malarskie kadry zachwycają branżę mody. Sonia Szóstak w wieku dwudziestu kilku lat przeprowadziła się do Paryża, gdzie rozpoczęła współpracę z największymi magazynami o modzie na czele z Numéro, Porter Magazine, Vogue i L’Officiel. Polka ma na koncie kampanie dla polskich marek, takich jak Reserved, Le Petit Trou i Muuv. Niedawno mogliście oglądać wystawę jej prac, których bohaterką była Małgosia Bela w warszawskiej galerii Leica. Ale Sonia prezentowała swoje fotografie także w Madrycie, Berlinie i Nowym Jorku. Zdjęcia, które robi, bardziej przypominają obrazy niż fotografie. Sonia najczęściej fotografuje kobiety, a jej prace udowadniają, że świetnie je rozumie. Na przestrzeni lat wypracowała unikatowy styl, który jest nie do podrobienia. Jej talent docenił dyrektor kreatywny domu mody Balmain, Olivier Rousteing i zaprosił Polkę do współpracy przy najnowszej kampanii, której twarzą została Cara Delevingne

Kampania MUUV wiosna-lato 2019 sprawi, że pokochacie swoje ciało! >>>

Sonia Szóstak autorką nowej kampanii Balmain z Carą Delevingne!

Współpraca z Olivierem Rousteingiem i kampania dla prestiżowego domu mody Balmain to kolejny sukces na koncie Soni Szóstak. Polka sfotografowała Carę Delevingne, ambasadorkę marki i przyjaciółkę projektanta, która regularnie pojawia się na wybiegach i w sesjach wizerunkowych. Jednak tym razem Brytyjka współtworzyła linię wraz z Olivierem. Najnowsza kampania akcesoriów na jesień-zimę 2019/2020 przedstawia kapsułową kolekcję domu mody, w której znalazły się trzy modele torebek: Romeo, Twist i BBag. Istnieje duża szansa, że wykonane ze skóry i wykończone ćwiekami modele staną się kolejnymi it bags. Zobaczcie w galerii rockandrollową, ale kobiecą kampanię Balmain, za którą stoi Sonia Szóstak. Czy to początek współpracy Polki z największymi domami mody? Mamy taką nadzieję!