Patrizia Aryton rezygnuje z modelek. Zamiast nich w kampanii na wiosnę-lato 2020 wzięły udział „zwykłe” kobiety

„Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” – zapewnia Patrizia Aryton, polska marka odzieżowa, która ubiera Polki od ponad 30 lat. I za sprawą swojej najnowszej kampanii udowadnia, że nie są to tylko puste słowa. Marka postanowiła bowiem zrezygnować z profesjonalnych modelek i do sesji zdjęciowej promującej kolekcję na wiosnę-lato 2020 zaprosiła 11 „zwyczajnych” kobiet, które wybrała spośród swoich klientek. „Zwyczajnych” a przy tym wyjątkowych. 

Rewolucja w Chanel? Na wybiegu pojawiła się modelka plus size Jill Kortleve >>>

„Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” – Kampania marki Patrizia Aryton z klientakmi marki w roli modelek

I tak, w najnowszej kampanii marki Patrizia Aryton w roli modelek pojawiły się: Ilona Adamska, Emilia Bartosiewicz-Brożyna, Angelika Chrapkiewicz-Gądek, Marta Klepka, Jagoda Kościk, Aneta Łanocha, Joanna Parafianowicz, Aneta Pondo, Dorota Raczkiewicz, Natalia Wodyńska-Stosik i Sylwia Zarzycka. Kobiety, które na co dzień prowadzą fundacje, biura nieruchomości, portale internetowe i... życie rodzinne, czyli kobiety takie jak wy. W rożnym wieku, o różnych kolorach oczu i włosów, o różnych typach sylwetki. Bo przecież piękno nie ma jednej definicji – jest w nas!

„Można ubrać się w najpiękniejszą sukienkę, okryć się najbardziej stylowym płaszczem, ale prawdziwe piękno kryje się w duszy. Ubranie jest jedynie dopełnieniem całości, będzie świecić pełnym blaskiem tylko wtedy, gdy ten blask będzie bił z własnego wnętrza” – twierdzi Patrizia Aryton. I za sprawą najnowszej kampanii zachęca, by każda z nas dostrzegła je w sobie.

10 modelek najpopularniejszych na Instagramie >>>

Zainspirujcie się, zaglądając do naszej galerii, gdzie zgromadziłyśmy dla was zdjęcia pierwszej odsłony kampanii – z pięcioma bohaterkami. Kolejne na światło dzienne będą wychodzić sukcesywnie. Czy to oznacza, że w kampaniach Patrizii Aryton już nigdy nie zobaczymy profesjonalnych modelek? Nie jest to powiedziane. Pewne jest jednak, że to kampania na wiosnę-lato 2020 nie jest pierwszą kampanią Patrizii Aryton, w której zamiast modelek wzięły udział „zwyczajne” kobiety. Wystarczy wspomnieć jubileuszową sesję marki (właśnie z okazji jej 30-lecia), w której przed obiektywem stanęły kobiety, które stoją za marką: dyrektor artystyczna Patrycja Cierocka-Szumichora i jej mama – założycielka marki, a także siostra oraz dzieciaki. Dobry pomysł?