Marka Levi's znana jest nie tylko z ponadczasowych ubrań, w których wygląda się dobrze bez względu na to, co aktualnie jest modne. Brand, kojarzący się większości przede wszystkim z najwyższej jakości denimem, chętnie współpracuje również z artystami, zapraszając ich do różnego rodzaju projektów. I tworzy z nimi wspólne kolekcje, jak choćby ostatnio z Justinem Timberlakiem, ale daje też możliwość zaprezentowania ich twórczości na projektach z metką Levi's. Tak, jak miało to miejsce w ramach wyjątkowego przedsięwzięcia Manufacturing Defect - Artistic Series. Jego inicjatorem jest Zulu Kuki, człowiek o niezliczonych talentach, który do Manufacturing Defect - Artistic Series zaangażował równie utalentowanych twórców, by stworzyli oni projekt, szukając inspiracji na etapie procesu tworzenia, prób i chwilowych porażek. Efektem są niepowtarzalne wersje kultowych kurtek Levi's Trucker Jacket, a ich indywidualny charakter dodatkowo podkreśla wada produkcyjna i dekonstrukcja. 

Swoje kurtki w ramach Manufacturing Defect - Artistic Series by Zulu Kuki x Levi’s stworzyli tacy artyści, jak NAWER, OSOM., Swanski, Riamone, Łukasz Ziętek, Jorge Alva, Hypetalk, HOLAK, Bee’ski Art, a także cztery superzdolne artystki: graficzka, ilustratorka i autorka kolaży Beata Śliwińska tworząca pod pseudonimem Barrakuz, tatuatorka Marta Kudu oraz projektantka Sandra Kpodonou w duecie z wokalistką Rosalie. O tym, gdzie szukały inspiracji, jak opisałyby swój styl, a także z czym kojarzy im się marka Levi's, zapytaliśmy je na uroczystym wernisażu, który miał miejsce 29 listopada we wnętrzach jednego z najgorętszych aktualnie miejsc na mapie Warszawy, WARMUT. Poza kurtkami dziewczyn i pozostałych artystów pokazano też prace fotograficzne Maksyma Rudnika. Jeżeli przegapiliście to wydarzenie, nic straconego, bowiem wystawa przeniosła się właśnie do specjalnie zaadaptowanej przestrzeni na warszawskim Dworcu Centralnym. I to nie koniec dobrych wiadomości. Jeśli któraś z kurtek przypadnie Wam do gustu - o ile oczywiście jeszcze jest dostępna - możecie ją nabyć, a środki ze sprzedaży zostaną przeznaczone na organizację Traffic Design, tworzącej projekty związane z ulepszaniem przestrzeni miejskiej.