Marka Glossier powstała w 2010 roku, a na początku w jej ofercie znajdowało się kilka produktów do pielęgnacji twarzy. Z czasem oferta powiększyła się o produkty do makijażu – pomadki, rozświetlacze, podkłady czy róże do policzków. Kosmetyki pokochały miliony dziewczyn i kobiet na całym świecie na czele z Beyoncé, Jeanne Damas i Emily Ratajkowski. Glossier upodobali sobie przede wszystkim Millenialsi, zwracających uwagę na estetykę. Opakowania produktów są z jednej strony minimalistyczne, z drugiej nie brakuje na nich ulubionego koloru pokolenia Y, czyli pudrowego różu. Filozofia marki wpisuje się w trend body positive i self-care, namawiając do akceptacji swojego ciała i naturalnego wyglądu oraz przykładania uwagi do pielęgnacji, dopiero na drugim miejscu stawiając makijaż. Na Instagramie Glossier obserwuje ponad 1,7 miliona osób. W Polsce wciąż nie można zamówić ich kosmetyków (jedynym wyjściem jest albo podróż do Stanów lub przesyłka na adres znajomych mieszkających w Wielkiej Brytanii). Jeśli jesteście ciekawi, jak działają produkty do makijażu jednej z najbardziej pożądanych marek, zajrzyjcie do naszej galerii.

Nowa kampania Glossier przekonuje, aby zadbać o swoje ciało >>>