Selena Gomez pochwaliła się ostatnio efektami współpracy z marką La’Mariette. Gwiazda stworzyła dla niej kolekcję kostiumów kąpielowych na lato 2021, a także wystąpiła w promującej ją kampanii. Zdjęcia, które opublikowała na swoim profilu na Instagramie, jak również na Instagram Stories, nie tylko pozwoliły zobaczyć fanom i fankom, jak wygląda jej ciało naprawdę, ale również totalnie ich / je zachwyciły. Momentalnie obiegły całą sieć. 

Selena Gomez w kampanii strojów kąpielowych w duchu body positive!

Selena Gomez (już po raz kolejny) postanowiła wesprzeć ruch body positive. W nowej kampanii kostiumów kąpielowych, której twarzą została, pokazała, jak wygląda jej ciało naprawdę. Aktorka i wokalistka nie ukrywa, że jest to dla niej wyjątkowa współpraca. I to z kilku powodów. Po pierwsze, La’Mariette to marka stworzona przez jej przyjaciółki. Co więcej, brand wspierający kobiety, które bezwarunkowo kochają swoje ciała. 

„Jestem bardzo wdzięczna, że mam okazję świętować starania moich przyjaciółek. Moja współpraca z @lamariette jest dostępna od dziś (4 lipca 2021 roku – przyp. red.). Kocham tę markę, ponieważ celebruje i wspiera kobiety, które bezwarunkowo kochają swoje ciała i dają sobie łaskę, na jaką zasługują. Mam nadzieję, że kochasz to tak samo, jak ja” – napisała Selena Gomez na Instagramie. 

W naszej galerii (na górze strony) możesz zobaczyć zdjęcia Seleny Gomez w nowej kampanii La’Mariette. Gwiazda pozuje na nich w granatowych kostiumach kąpielowych, które zostały pokryte (ultra stylowym) malarskim printem. Promuje modele jedno, jak również dwuczęściowe. Wśród propozycji z kolekcji La’Mariette x Selena Gomez nie brakuje także strojów z wycięciami oraz wiązaniami, które są bardzo hot w sezonie wiosna-lato 2021. 

Selena Gomez a body positive

To nie pierwszy raz, gdy Selena Gomez przypomniała, że każda i każdy z nas jest piękna i piękny. Bez względu na rozmiar ubrań, jaki nosi, wiek, wzrost czy kolor skóry. Warto wspomnieć, że gwiazda stworzyła markę z kosmetykami do makijażu, które są dostępne w wielu odcieniach. Dzięki temu klientki oraz klienci mogą bez trudu znaleźć produkty idealne dla siebie, a także podkreślić swoją wyjątkowość. Jeżeli nie miałaś okazji przetestować kosmetyków od Rare Beauty, bo właśnie tak brzmi nazwa brandu, zdecydowanie warto nadrobić zaległości. Od niedawna jest on bowiem dostępny w Polsce, a konkretnie w perfumeriach Sephora.