Benefit to jedna z naszych ulubionych marek kosmetycznych. Słynie przede wszystkim z produktów do brwi, ale w ofercie ma także inne kosmetyki do makijażu, np. rozświetlacze, róże do policzków, podkłady, palety z cieniami do powiek czy kredki do oczu. Natomiast kilka tygodni temu marka Benefit Cosmetics rozszerzyła swoje portfolio o innowacyjny tusz do rzęs, obok którego naprawdę nie można przejść obojętnie. Na czym polega fenomen They’re Real! Magnet? Oto wszystko, co musisz wiedzieć na temat nowej maskary od urodowego giganta. 

They’re Real! Magnet – maskara, która ekstremalnie wydłuża i unosi rzęsy

To tusz do rzęs na miarę naszych czasów. Do jej powstania przyczyniły się nie tylko trendy, które królują w branży beauty, ale również nowe technologie. They’re Real! Magnet, bo właśnie tak brzmi nazwa innowacyjnej maskary od Benefit Cosmetics, ekstremalnie wydłuża i unosi rzęsy. Do tego pięknie je rozdziela. A to wszystko za sprawą innowacyjnej – zaprojektowanej przez inżynierów szczoteczki o magnetycznie ładowanym rdzeniu, który (dosłownie!) przyciąga jej – wzbogaconą o minerały formułę. Dzięki niej rzęsy naprawdę się unoszą. 

Co więcej, tusz do rzęs They’re Real! Magnet jest wodooporny i ultra trwały – nie rozmazuje się. Poza tym nie osypuje. Już jedna warstwa wystarczy, by osiągnąć efekt głębokiego, wręcz magnetycznego spojrzenia, który utrzymuje się do 36 godzin. Nie byłybyśmy sobą, gdybyśmy nie wspomniały, że nowy tusz do rzęs od Benefit Cosmetics jest dostępny w pięknym, a do tego uniwersalnym i ponadczasowym odcieniu Supercharged Black. Pasuje do każdego typu urody, jak również do każdej okazji. Czy mogłoby być lepiej?

They’re Real! Magnet – gdzie kupić nową maskarę od Benefit Cosmetics?

Podobnie jak inne kosmetyki z logo Benefit Cosmetics, tusz do rzęs They’re Real! Magnet jest dostępny w perfumeriach Sephora w całej Polsce, a także na stronie internetowej sephora.pl. Cena innowacyjnej maskary to 149 zł. Jest niezwykle wydajna, dlatego jej zakup możesz uznać za dobrą – urodową inwestycję.  

Materiał powstał we współpracy z Sephora.