Kolejna marka odzieżowa zdecydowała się na ekologiczne rozwiązania. Do tej pory, tkaniny z recyklingu zastosował H&M, Converse czy Adidas. Teraz wprowadza je również Tommy Hilfiger. Kolekcja Tommy Jeans to połączenie funkcjonalności, troski o środowisko i typowego dla brandu, amerykańskiego stylu. Duża część z zastosowanych materiałów jest przyjazna środowisku. Spodnie i spódnice powstały z bawełny nawet w 100% pochodzącej z recyklingu. Z kolei denimowe klasyki uszyto do 90% z materiałów, które do tej pory zalegały na magazynach, a guziki i nity pozyskano z nieużytego towaru.W kolekcji pojawiło się kilka elementów nawiązujących do stylu vintage. Sztruks, ogrodniczki czy puchowe kurtki idealnie się w niego wpisują. Marka postawiła na jesienne barwy: czerwień, beż, żółć, czerń i granat. Jeśli chodzi o printy i wzory, na jesień Tommy Hilfiger proponuje modną kratę oraz gwiazdki.

Twarzami jesiennej kampanii Tommy Jeans na jesień 2019 zostali muzycy: Sunni Colón, Glowie, IV Jay oraz Saba. Są oni bohaterami nie tylko zdjęć, ale również cyklu wideo, w którym opowiadają o poszukiwaniu swojego miejsca w świecie muzyki, a także zdradzają swoje plany i marzenia. W mediach społecznościowych możemy zobaczyć również minikoncerty ambasadorów marki. Materiały promujące nową kolekcje zrealizowano w Londynie, a ich autorami: są fotograf Axel Morin (współpracował m.in z Kenzo i Saint Laurent) i filmowiec Chris Read (pracujący wcześniej dla Diesel’a czy Hugo Bossa). Ubrania z kolekcji Tommy Jeans są do kupienia w sklepie internetowym na stornie internetowej marki tommy.com i wybranych sklepach stacjonarnych.

Zara stawia na ekologię. Wszystkie nowe postulaty ma zrealizować do 2025 roku>>>

Poniżej możecie zobaczyć krótkie wideo promujące kolekcję, a w galerii znajdziecie zdjęcia z najnowszej kampanii Tommy Jeans.