Anthony Voccarello zajął stanowisko dyrektora kreatywnego marki Saint Laurent niespełna rok temu, a już ma na koncie kilka znaczących sukcesów. Jego debiutancka kolekcja swoją premierę miała podczas tegorocznego tygodnia mody w Paryżu i została przyjęta z ogromnym entuzjazmem. Artysta przywrócił klasyczny, seksowny styl, z którego marka zasłynęła na początku swojej działalności.

Proste kroje, klasyczne kolory i dużo nagiego ciała. To połączenie prezentowało się idealnie na wybiegu i równie dobrze wygląda w najnowszej reklamie promującą wiosenną kolekcję YSL. Ostatnim ambasadorem marki został reper Travis Scott, który pojawia się w krótkim filmie. Jest to bardzo rozsądny krok ze strony Voccarello, który swoje najnowsze projekty udoskonalił modernistycznym minimalizmem, by trafić do młodszej grupy docelowej. 

Artysta pojawia się w filmie w otoczeniu modeli i modelek, którzy prezentują wiosenny look marki. Za reżyserię odpowiada zdolna francuska artystka Nathalie Canguilhem. Charakterystyczna, elektroniczna muzyka, sporo erotyki i zapierające dech w piersiach kadry. Wszystkie te elementy odnajdziecie w najnowszej kampanii Saint Laurent. My jesteśmy pod ogromnym wrażeniem.