Zalando w tym roku hucznie świętuje swoje okrągłe urodziny. Z okazji 10-lecia jednego z największych sklepów internetowych powstało kilka kampanii wizerunkowych oraz limitowanych kolekcji, ekskluzywnie dostępnych oczywiście na platformie online. W sesji dla Calvina Kleina wzięły udział dzieci supermodelki Cindy Crawford, Kaia i Presley Gerber. W drugiej kampanii urodzinowej Puma x Zalando pojawiła się Cara Delevingne. Kolejną, ostatnią już odsłoną jest ta stworzona z hiszpańską sieciówką Mango, w której wystąpiły wyjątkowe #mangogirls.

Kosmetyki na Zalando! Na ten moment czekaliśmy – internetowy sklep wprowadza w Polsce kategorię „uroda” >>>

#mangogirls w urodzinowej kampanii Mango x Zalando

Są stylowe, wyznaczają trendy, a ich stylizacje śledzi na Instagramie kilkaset tysięcy osób. Zalando zaprosiła do współpracy blogerki modowe z różnych stron świata. Niemka Maja Wyh, Hiszpanka Blanca Miró i Włoszka Diletta Bonaiuti oraz pochodząca z Danii Pernille Teisbaek zaprojektowały kolekcję dla sieciówki Mango. Dziewczyny wzięły także udział w sesji wizerunkowej oraz wideo promującym limitowaną linię.

Co znajdziemy w limitowanej kolekcji, stworzonej przez Blankę, Dilettę, Maję oraz Pernille? Każda z nich słynie z niebanalnego wyczucia stylu, dlatego zaprojektowane przez nie rzeczy to klasyka w nowoczesnym wydaniu. Na jesień 2018 Pernille proponuje świetnie skrojony garnitur w kolorze czerwonego wina, natomiast Maja atłasową, ołówkową spódnicę i do tego oversize'ową marynarkę. Z kolei Blanca stworzyła koszulę w klimacie Dzikiego Zachodu, a krótka kurtka kozaki i sweter od Diletty to must have wszystkich it girls. Każdą rzecz kupicie oczywiście na Zalando. Zobaczcie w naszej galerii sesję wizerunkową Mango x Zalando. Jak Wam się podoba?