Oglądaliśmy ją m.in. w „Belfrze”, „W głębi lasu”, „Szadzi” i „Sexify”. Teraz podziwiamy ją w niezwykłej kampanii nowej polskiej marki biżuteryjnej. Sandra Drzymalska, bo to o niej mowa, została pierwszą muzą Miło. Na planie sesji zdjęciowej utalentowanej aktorce partnerował model Franek Poremba. Efekty? Czegoś tak intrygującego w jubilerskim świecie już dawno nie widzieliśmy.

Mistycyzm, symbolika i klimat vintage

Woda, dotyk, napięcie, uśmiech, tajemnica... Twórcy i twórczynie premierowej kampanii dla Miło, czyli fotograficzny team The Style Stalker, stylista Mateusz Kołtunowicz, scenograf Piotr Piwowar oraz wizażystka Sonia Zieleniewska przenieśli Drzymalską i Porembę do nieco odrealnionego, wodnego świata, w którym pierwsze skrzypce gra surowe piękno. Trudno oderwać wzrok.

O marce Miło

Miło to opowieść o sile, odwadze i szukaniu drogi do własnego ja. Na swój sposób, na przekór wszelkim przeciwnościom. Biżuteria i moda od lat są dla nas sposobem na szukanie wewnętrznej drogi i wyrażanie siebie – opowiadają nam Agata Łobocka i Paulina Kierońska, założycielki Miło.

W rozmowie z Glamour.pl przyznały, że własny jubilerski brand to efekt poszukiwań swojej kreatywnej drogi. Każda z nich od dawna interesowała się biżuterią i fascynowała surowymi formami oraz stylem vintage. Jako główne źródła inspiracji wymieniają jednym tchem malarską twórczość Hieronima Boscha, starożytną biżuterię z Dalekiego Wschodu, mitologię, a także szeroko pojęty witchcraft, czyli fascynujący świat magii, czarów i wróżb.

Stworzyłyśmy biżuterię nieoczywistą, momentami niedopowiedzianą, aby nie narzucać żadnych ram i zostawić wam możliwość kreowania własnego odbioru - dodają.

W ich pierwszej kolekcji znalazły się m.in. pierścionki z agatem, chalcedonem i labradorytem, sygnety z granatem i turmalinem, złote kolczyki monetki, nausznice, masywne naszyjniki, chokery z perłami oraz zawieszki z kwarcem miodowym.

Za biżuterią Miło stoją różne historie. Zarówno te o sile i odwadze, nawiązywaniu wewnętrznego dialogu, jak i niesprawiedliwości oraz porażkach.

Za pomocą autorskich projektów postaramy się odczarować błędne przekonania na temat trzech niezwykłych kobiet z mitologii i opowiedzieć ich historie - tłumaczą Łobocka i Kierońska.

Zobacz także: