Jeśli coś jest w danym sezonie modne, na pewno znajdziecie to w kampanii Zary. Popularna hiszpańska sieciówka niezmiennie czerpie (mniej lub bardziej) inspiracje z kolekcji luksusowych marek i dostosowuje to do swojej półki cenowej. Nie inaczej jest w przypadku propozycji na wiosnę-lato 2019, które możemy już obejrzeć w sesji wizerunkowej. Tym razem wiosenno-letnie modele sfotografował Steven Meisel (ten sam, który wykonuje sesje mody dla najważniejszych magazynów i domów mody w branży), a w krótkim wideo uchwycił Fabien Baron. Całość od razu kojarzy nam się z podróżą do Maroko, ale rzeczy, które mają na sobie modelki bez problemu sprawdzą się również na naszych ulicach.

W sezonie wiosna-lato 2019 Pull&Bear promuje kontrowersyjny trend, który... Polacy odkryli już lata temu >>>

Trendy wiosna-lato 2019 w Zara: nowa kampania

W kampanii Zara wiosna-lato 2019 od razu rzucają się w oczy wzory, a przede wszystkim drobne paski. Na wybiegach lansowali je m.in. J.W. Anderson, Y/Project, Roland Mouret i Zero + Maria Cornejo. W jakiej postaci oferuje je hiszpańska sieciówka? W każdej, począwszy od spódnic, spodni i bluzek, które mogą tworzyć pasiaste komplety, po dodatki. Kolejny trend nietrudny do wychwycenia to beż, ale sporo jest też bieli (swoją drogą - idealne na lato połączenie!). Sieciówka wykorzystała też zjawisko, jakim jest ukłon projektantów w stronę rękodzieła. Robótki ręczne w sezonie wiosna-lato 2019 promują Jacquemus, Oscar de la Renta, Sonia Rykiel i Altuzarra, a w kolekcji Zara znajdziecie je w postaci swetrów czy luźnych sukienek. Jeśli chodzi o dodatki, to zapomnijcie o minimalistycznej biżuterii. Im więcej będzie działo się w okolicach szyi i głowy tym lepiej. A dowody na to znajdziecie w naszej galerii.

Najmodniejsze jeansy w 2019 roku, czyli trendy, które warto znać >>>