Kolekcje Gigi Hadid dla Tommy'ego Hilfigera okazały się ogromnym sukcesem. Modelka zaprojektowała dla amerykańskiej marki kilka linii, pojawiła się także w kampaniach oraz na wybiegu, prezentując ubrania oraz dodatki. Niedawno dowiedzieliśmy się o tym, że globalnymi ambasadorkami zostały Hailey Baldwin, jedno z najgorętszych nazwisk w ostatnim czasie, a także Winnie Harlow, aktywistka, która ze swojej choroby uczyniła atut w świecie mody. Projektant przyznał, że to one wyznaczają drogę kolejnemu pokoleniu, a swoim optymizmem i pewnością siebie wpisują się w DNA marki. Na początku września Tommy Hilfiger pokazał najnowszą kolekcję stworzoną z ich pomocą na jesień-zimę 2018/2019 w Szanghaju, przed oficjalnym rozpoczęciem fashion weeków. Najciekawsze sylwetki znajdziecie TUTAJ >>>

Zendaya i Tommy Hilfiger łączą siły

Kilka dni temu do wyjątkowego grona globalnych ambasadorów dołączyła kolejna młoda gwiazda. Tommy Hilfiger zaprosił do współpracy Zendayę, aktorkę i piosenkarkę, którą na Instagramie obserwuje ponad 53 miliony osób. Znacie ją m.in. z filmów Spider-Man: Homecoming czy Król rozrywki, a także z serialu Disneya Taniec rządzi. 22-latka słynie ze świetnego wyczucia stylu, dlatego nie dziwi nas, że zgodziła się na propozycję jednego z najpopularniejszych projektantów.

Uwielbiam współpracować z ludźmi pełnymi pasji, spełniającymi marzenia i inspirującymi kolejne pokolenia. Zendaya jest światową ikoną, a moda w jej wydaniu staje się konkretną wypowiedzią. Co więcej, zawsze pozostaje wierna sobie. Nasza kapsułowa kolekcja jest połączeniem jej eklektycznego stylu i amerykańskiego ducha marki,

mówi Tommy Hilfiger, który od lat pracuje z ikonami popkultury. Na efekty kolaboracji #TommyXZendaya musimy jeszcze chwilę poczekać, ale nie mamy wątpliwości, że warto. Kampania wizerunkowa z udziałem gwiazdy, prezentującej autorską kolekcję, wystartuje wiosną 2019 roku.

Hailey Baldwin i Winnie Harlow nowymi ambasadorkami marki Tommy Hilfiger >>>