Coraz więcej marek swoje kampanie traktuje jako pewnego rodzaju manifest. Promuje w nim cenne wartości, otwiera nas na nowe i przypomina o tym, o czym wielu z nas być może zapomniało. Jedną z nich jest również Esprit. Kalifornijski brand swoją najnowszą sesją wizerunkową zrywa z wszelkimi stereotypami, podejmując temat równości i różnorodności, nie tylko w modzie! A wszystko to pod hasłem #YouRule, czyli Złam zmień, rządź

Wyjątkowa jest także ambasadorka najnowszej kolekcji Esprit. To Eunice Beckmann, profesjonalna piłkarka UEFA, która promuje obecność kobiet nie tylko w sporcie, ale także na menadżerskich stanowiskach. Przełamuje tym samym stereotyp, że szklany sufit to tylko ograniczenie, które same sobie stwarzamy. „Świat należy do wszystkich!” – możemy przeczytać na jej Instagramie, gdzie Eunice pisze, że udział w kampanii Esprit był dla niej okazją, by zaznaczyć, że każdy ma prawo żyć na własnych warunkach.
 


Takie przesłanie można też wyczytać z samej kolekcji Esprit. Inspirowana mocno latami 80., na nowo definiuje to, co kojarzy nam się z tamta dekadą. Dresy, neonowe kolory czy sprany denim. Jest kolorowo i na luzie. Esprit zachęca, aby ubraniami podkreślać to, kim jesteśmy, że każdy z nas może wyglądać tak, jak chce, ale promuje też trend uniseksowy. Dziś coraz częściej nie zwracamy uwagi na to, czy bluza jest męska czy damska, ale na to, czy będziemy czuć się w niej dobrze. Wśród nowości Esprit pojawia się też bandana. Ten retro dodatek otrzymuje dzisiaj drugie życie! A nawet kilka żyć, bo można wykorzystać go jako apaszkę do włosów, klasycznie zawiązać wokół szyi czy przyczepić do spodni.  

To, co promuje marka Esprit to również innowacyjne i zrównoważone podejście do produkcji ubrań, biorąc pod uwagę to, z jakimi problemami borykamy się dzisiaj my oraz nasza planeta. Esprit w najnowszej kolekcji wdrożył nowe metody produkcji takie jak LENZINGTM ECOVEROTM , która wykorzystuje wiskozę z recyklingu. Dzięki temu marka może zmniejszyć emisję dwutlenku węgla. Niestety, największy ślad węglowy ciągle powstaje w procesach produkcji denimu. Aby to zminimalizować, marka Esprit zainicjowała system Cradle-to-Cradle CertifiedTM, obejmujący ponad 70% denimowych ubrań.

Pokaż, że #YouRule i weź udział w konkursie! GLAMOUR x Esprit! 

GLAMOUR hołduje tym samym wartościom co marka Esprit i codziennie inspiruje się takimi kobietami, jak Eunice Beckmann. Dlatego razem z Esprit przygotowaliśmy dla was konkurs z okazji wyjątkowego dnia – Dnia Kobiet! Niech będzie on motywacją do tego, abyśmy dostrzegały w sobie to, za co siebie kochamy, co w sobie podziwiamy, za co jesteśmy z siebie dumne. Chcielibyśmy, abyście podzieliły się tym z nami! Napiszcie nam w kilku zdaniach, za co najbardziej lubicie siebie. Albo pokażcie nam to na zdjęciu. Wasze odpowiedzi prześlijcie formularzem, który znajdziecie poniżej. Możecie też opublikować zdjęcie na Instagramie i oznaczyć je #yourule, #glamourxesprit oraz @glamourpoland i @esprit. Autorki 15 najfajniejszych wpisów nagrodzimy koszulkami od Esprit! 

Konkurs trwa od 8.03 do 10.03 do 23:59. Regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ. Powodzenia!