Od dawna wiadomo, że Domenico Dolce i Stefano Gabbana znają się na rzeczy. W 1985 roku założyli włoski dom mody Dolce&Gabbana, który przez wiele lat należał do najbardziej wpływowych firm na świecie. Projektanci nie osiadają na laurach i sięgają po więcej. Ze swoimi najnowszymi projektami chcą trafić do najliczniejszej i najbardziej wpływowej grupy na świecie. "millennialsów". Młodzi, gniewni, pewnie siebie. Zastanawiacie się jak tego dokonać?

Proste. Do swojej najnowszej wiosennej kampanii #DGMillennials zatrudnili grupę młodych chłopaków, którzy nie bez powodu znajdują się na liście najbardziej wpływowych nastolatków na świecie. Połowa z nich za rodziców ma największe gwiazdy modelingu i kina, a pozostała część kilkadziesiąt obserwatorów na Instagramie. Takim też sposobem mała włoska wyspa Capri na kilka dni odzyskała życie, które utraciła wraz z końcem sezonu turystycznego. A internet zalała fala zdjęć młodych i przystojnych mężczyzn.

W najnowszej kampanii pojawia się Presley Gerber (17 letni syn Cindy Crawford), Rafferty Law ( 20 letni syn Juda Law), Dylan Jagger i Brandon Thomas Lee ( 18 letni i 20 letni - synowie Pameli Anderson), Luka Sabbat ( 18 letnia gwiazda internetu) i Cameron Dallas ( 22 letni model).