REKLAMA

KATEGORIA MARKA GLOBALNA

PATAGONIA

...

PATAGONIA

UZASADNIENIE

Ekologiczna i pionierska marka odzieżowa, która zadeklarowała, że nie chce już rosnąć i skoncentruje się na drugim obiegu.

BEYOND MEAT

...

BEYOND MEAT

UZASADNIENIE

Producent całkowicie roślinnych burgerów BEYOND MEAT®,  które wyglądają i smakują jak mięso, jeden ze światowych liderów produkcji alternatywy mięsa.

MUD JEANS

...

MUD JEANS

UZASADNIENIE

 Marka działająca w obiegu zamkniętym, szyje głównie z dżinsu z recyklingu, wypożycza, naprawia.                             

GUESS

...

GUESS

UZASADNIENIE

Za wdrożenie, rozwijanie i realizację planu kreowania mody lepszej dla planety. Połowa kolekcji marki ma znak Smart Guess – tworzona jest z przyjaznych środowisku surowców najnowszej generacji.

GROWN ALCHEMIST

...

GROWN ALCHEMIST

UZASADNIENIE

Nie testuje swoich produktów i składników na zwierzętach. Ekologiczne kosmetyki pakuje w szkło oraz do utwardzonego, wysokojakościowego tworzywa PET – jednego z najskuteczniej odzyskiwanych, neutralnych i niewypłukujących się materiałów.

ADIDAS

...

ADIDAS

UZASADNIENIE

Kilka lat temu adidas nawiązał współpracę z Parley for the Oceans, w ramach której produkowane buty są wykonane w całości lub w części z recyklingu z odpadów wyłowionych z oceanu. Do 2024 roku marka planuje używać tylko poliestru pochodzącego z recyklingu. Zadeklarowała neutralność klimatyczną do 2050 roku.