W kolejnej odsłonie GLAMOUR Girls Club Testuje zapraszamy Was do sprawdzenia kosmetyków Bielendy – dobrze znanej Wam marki kosmetycznej! Jeżeli macie ochotę dołączyć do naszego klubu testerek, koniecznie dołączcie do zamkniętej grupy GLAMOUR Girls Club na Facebooku, aby jako pierwsze dowiadywać się o nowych akcjach, a także aby tworzyć z nami społeczność najbardziej cool dziewczyn i dzielić się swoimi spostrzeżeniami nie tylko na temat kosmetyków.


Jeżeli jesteście fankami ekologicznych, nietestowanych na zwierzętach kosmetyków oraz jesteście uzależnione od pielęgnacji twarzy, koniecznie weźcie udział w konkursie, który organizujemy wspólnie z marką Bielenda i zostańcie naszymi testerkami! Recenzje kosmetyków opublikujemy na łamach Glamour. Co jest do przetestowania? Produkty z serii Bielenda Eco Nature. To kosmetyki zapewniające skórze niezbędną dawkę nawilżenia i witalności. Znajdziecie w nich 99% składników pochodzenia naturalnego. Mają wegańskie składy i certyfikaty PETA cruelty free. Dedykowane są skórze suchej i odwodnionej (linia nawilżająco-kojąca) oraz mieszanej i tłustej (linia detoksykująco-matująca). Wykorzystują formuły z roślinnymi ekstraktami – m.in. ze śliwki kakadu, mango, zielonej herbaty, jaśminu, a także z wodą kokosową. I mają piękne minimalistyczne opakowania, które będą się świetnie prezentowały na Waszych półkach! 5 z Was przetestuje sublinię do cery suchej i odwodnionej, a 5 kolejnych zestawy do cery mieszanej i tłustej. W każdym zestawie znajdzie się krem do twarzy, płyn micelarny, peeling, serum i maseczka.


Wystarczy, że odpowiecie na jedno proste pytanie: Jaki jest Twój ulubiony krem marki Bielenda? Wypełnijcie prosty formularz, w odpowiedzi umieśćcie również informację, którą linię chcecie wypróbować i czekajcie na info – wybierzemy 10 najciekawszych odpowiedzi!

Na zgłoszenia czekamy do 04.10.2020 do 23.59 

ZGŁOŚ SIĘ DO TESTU

 

Zbieranie danych zostało zakończone.

okładka

NAJNOWSZY NUMER JUŻ W SPRZEDAŻY!

Glamour Girl: Gwiazda z okładki Natalia Nykiel wspomina dzieciństwo w małej miejscowości, zabiera głos w ważnych sprawach, mówi o potrzebie akceptacji.
Praca: Kobiety w branżach zdominowanych przez mężczyzn. Pytamy sędzinę piłkarską, producentkę koncertów i posłankę o koszty emocjonalne pracy, którą wykonują.