W tym roku Intimissimi stworzyło wyjątkową kampanię w duchu girl power. Do międzynarodowej współpracy marka zaprosiła takie gwiazdy jak: top modelkę Irinę Shayk, aktorkę Dakotę Johnson, tenisistkę Anę Ivanovic oraz autorkę książek kulinarnych i przedsiębiorcę Ellę Mills. Autorem zdjęć jest słynny fotograf Mario Testino, znany z tego, że na swoich fotografiach potrafi odzwierciedlić nie tylko urodę modelek, ale także ich osobowość. Kampania Intimissimi #insideandout jest wyjątkowa nie tylko ze względu na kobiety biorące w niej udział, ale także z uwagi na formę. Gwiazdy reklamują bieliznę w ubraniu, co jest dosyć odważnym krokiem ze strony włoskiej marki. Ta koncepcja stanowiła również wyzwanie dla Testino, który przyznał, że chciał uchwycić to, jak kobiety wyglądają i czują się nosząc bieliznę. Wszystkie zdjęcia z kampanii zobaczycie tutaj >>>.

Do grona pewnych siebie kobiet Intimissimi właśnie dołączyła Kasia Sokołowska, słynna reżyserka pokazów mody i jurorka programu Top Model, o czym poinformowała na swoim Instagramie. Kasia przyznała, że nowa kampania globalnej marki #insideandout jest bliska jej kobiecym wartościom. Jako silna, pełna pasji i świadoma kobieta, Kasia idealnie odzwierciedla to, w co wierzy Intimissimi. Marka zapowiedziała, że wspólnych projektów możemy spodziewać się już na początku października. Z niecierpliwością czekamy na efekty tej współpracy!