Reserved nie przestaje nas zaskakiwać. Po hucznym otwarciu pierwszego, flagowego salonu w Londynie, pięknej świątecznej kampanii z największymi gwiazdami modelingu takimi jak Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jon Kortajarena i Jourdan Dunn oraz kapsułowej kolekcji, do której marka zaprosiła blogerkę Cajmel, przyszedł czas na kolejny krok. Reserved właśnie opublikował pierwszą odsłonę wiosennego lookbooku, którym nie sposób się nie zachwycić. Najnowsza linia udowadnia, że rodzima marka staje się coraz bardziej dojrzała, ale na pewno nie nudna. Współczesna klasyka zmiksowana z oldschoolowym stylem lat 90. idealnie wpisuje się w obowiązujące trendy. A sesja wizerunkowa autorstwa Mateusza Stankiewicza, w której nie brakuje czarno-białych kadrów, stanowi piękny obraz kolekcji.

Minimalistyczne t-shirty z napisami od polskich marek >>>

Co Reserved proponuje na wiosnę 2018? Proste garnitury, tweedowe marynarki, oversize'owe koszule w pasy i spodnie z lampasami i kobiece sukienki. To wszystko w żywych kolorach, z motywem pionowych pasków lub drobnych kwiatów. Nie od dziś wiadomo, że diabeł tkwi w szczególe, o co Reservd również zadbało. Popularne (i funkcjonalne!) torebki nerki, długie kolczyki i czapki z daszkiem to nie tylko kwintesencja lat 90., ale również świetne uzupełnienie stylizacji. Sprawdźcie w galerii, jak prezentuje się wiosenny lookbook Reserved!