Rozpoczęła się kolejna, już jedenasta, edycja Top Model. Czternaście osób stanęło do walki o zwycięstwo, oznaczające otwarcie drzwi do międzynarodowej kariery w modelingu. Jak co roku, nowi uczestnicy i nowe uczestniczki wzięli udział w sesji zdjęciowej do październikowego wydania GLAMOUR. Magazyn jest w sprzedaży od 29 września 2022 roku, więc efekty sesji można podziwiać już w wersji papierowej, a poniżej przybliżamy kulisy pracy nad dwoma zdjęciami okładkowymi w wyjątkowym wideo z sesji.

Co działo się podczas sesji do nowego numeru GLAMOUR?

Dla niektórych osób biorących udział w programie sesja okładkowa była pierwszą prawdziwą pracą w roli modela czy modelki. Inni mieli już na koncie tego typu doświadczenia, lecz niezależnie od tego, dla wszystkich z pewnością stanowiła duże wyzwanie. Obie okładki październikowego GLAMOUR prezentują zdjęcia grupowe, więc tworzenie ich zakładało działanie zespołowe, by efekt wyszedł naprawdę dobry. Jak oceniacie efekty pracy uczestników i uczestniczek Top Model? Według nas zdjęcia są świetne! Dobra energia na planie widoczna jest na okładce magazynu oraz w wideo, które powstało z materiału zebranego na backstage’u sesji.

 

 

Wytrwałość, determinacja i wspólna pasja sprawiły, że efekty sesji są naprawdę udane. Wspaniała czternastka, czyli Aleksandra Helis, Adrian Nkwamu, Klaudia Nieścior, Michalina Wojciechowska, Borys Barchan, Martyna Kaczmarek, Weronika Pawelec, Krystian Embradora, Natalia Woś, Karolina Kuracińska, Maciej Skiba, Marcelina Zetler, Adriana Hyzopska oraz Filip Ferner pokazała, że modeling to ich drugie imię i nie trafili do programu przypadkowo. 

Zobacz także:

O stylizacje uczestników zadbała Maja Naskrętska, korzystając z ubrań i dodatków dostępnych w asortymencie MODIVO - modowego multibrandu, który w swojej ofercie ma aż 190 tys. produktów i 900 marek. To właśnie MODIVO po raz kolejny zostało partnerem programu. Marka jest sponsorem nagrody głównej o wartości 100 tys. zł i widocznej powyżej sesji okładkowej Glamour, ale w modelingowych zmaganiach towarzyszy uczestnikom przez cały okres trwania programu.

Sportowe zestawy, które zaprezentowali modele i modelki to ubrania z kolekcji Reebok, Puma oraz Guess. Kolory ziemi, szarości, delikatna zieleń i czerń zachwycają w sportowych i casualowych krojach.  Uwagę również przyciągają kolorowe garnitury, które uczestnicy Top Model prezentują na drugiej wersji okładki magazynu. Wielobarwne słońce przywodzi na myśl ideę, której hołduje program: otworzenie świata modelingu dla osób z różnych środowisk, o różnych doświadczeniach i motywacjach.

 

Zdjęcia do sesji wykonał Jakub Pleśniarski, a nad dynamiką i choreografią modeli i modelek czuwał Michał Gerlach (@panodkrokow).

 

Artykuł powstał z udziałem marki MODIVO