Światowa gwiazda muzyki R’n’B, wielokrotna laureatka nagród Grammy Awards, kompozytorka i producentka użycza swojego niepowtarzalnego głosu i stylu marce Levi's przy premierze nowej damskiej linii dżinsów, która odmieni życie kobiet. Kampania Levi’s prezentuje nie tylko unikalny styl i indywidualność Keys, ale także jej niesamowity głos, wykorzystując utwór "28,000 Days" jako podkład dźwiękowy w spotach reklamowych.

“Jeśli jesteś autentyczna, jesteś wspaniała i mocna. Odkryłam, że w duszy jestem dżinsową dziewczyną. W dżinsach czuję się pewna siebie, sexy i silna, czuję się komfortowo” – mówi Alicia Keys. „DżinsyLevi's są dla wszystkich kobiet, każda może znaleźć coś dla siebie. Podobnie jak muzyka Levi's łączy ludzi z różnych środowisk i kultur".

Od ponad 80-ciu lat, kobiety noszą dżinsy Levi’s wyrażając siebie i podkreślając własny oryginalny styl. Także od ponad 80-ciu lat Levi’s obsesyjnie poszukuje idealnych kobiecych dżinsów. Marka, która w 1873 roku stworzyła oryginalne Levi’s 501, później w 1934 roku zaprojektowała pierwsze w historii niebieskie dżinsy dla kobiet, rewolucjonizując tym samym damską modę. Osiem dekad wiele nauczyło projektantów Levi’s na temat kobiecego ciała m.in.: jak wymodelować sylwetkę, jaki powinien być idealny fason, na jakie detale zwracać uwagę tak, aby „dobre dżinsy” stały się „idealnymi dżinsami”.

Damska kolekcja dżinsów na sezon jesień-zima 2015 to połączenie wiedzy projektantów z najnowszą technologią oraz z wieloletnimi badaniami kobiecych sylwetek. Kluczem do ich sukcesu jest idealne dopasowanie do sylwetki oraz doskonały krój, wykorzystujący najnowsze rozwiązania w zakresie tworzenia tkanin.

Alicia Keys to ponadczasowy talent z niezwykłym głosem i oryginalnym stylem, wpisującym się w ideę marki Levi’s. Od czasu kiedy debiutowała w 2001 roku jest laureatką niezliczonej ilości nagród, a jej uduchowienie, szczerość i prawdziwość uczyniły ją światową ikoną i szanowaną filantropką. Keys od zawsze stara się inspirować oraz być zawsze blisko swoich fanów, poprzez swój mocny i uczciwy głos w ważnych sprawach.

“Spodnie Levi’s towarzyszą ludziom od momentu wynalezienia niebieskiego dżinsu. Przeżywają w nich różne przygody, odkrywają świat, wyrażają siebie, podkreślają swój styl. Alicia Keys uosabia tego ducha marki, wcielając go w życie w sposób, który jest inspiracją dla kobiet na całym świecie”. – mówi Jen Sey, Dyrektor ds. Globalnego Marketingu Levi's. „Jesteśmy dumni z wprowadzenia naszej nowej damskiej kolekcji razem z Alicią. Ona dokładnie odzwierciedla wartości marki Levi’s”.