Konkurs na ambasadorkę marki BodyBoom to ogromna szansa na karierę w świecie beauty, zarówno dla początkujących influencerek, jak i dla tych, które mają już w social mediach ogromne doświadczenie. By wziąć w nim udział, trzeba było zrobić sobie zdjęcie albo nagrać wideo z dowolnym kosmetykiem marki BodyBoom, FaceBoom albo HairBoom, a następnie opublikować je na Instagramie lub TikToku z oznaczeniem @bodyboom_official i hasztagiem #AmbasadorkaBodyBoom2023.

Mateusz Tyszkiewicz

Jury oceniało pomysł na materiał, indywidualny styl każdej z dziewczyn, która zgłosiła się do konkursu, a także to, jak wideo lub zdjęcie pokazują jej osobowość i charakter. Na początku grudnia zostały ogłoszone nazwiska trzech  finalistek, które miały równe szanse na zwycięstwo. W tym gronie znalazły się Sandra Ratajczak (@sandra_makeup_beauty) Natalia Węgrzynowska (@natalawegrzynowska) i Patrycja Sojka (@patrycja.sojkaa). Dziewczyny zostały zaproszone na profesjonalną sesję zdjęciową, której efekty można zobaczyć w Glamour nr 3/23, już na rynku!

Cenne nagrody dla finalistek

Było o co walczyć! Nagrodą główną w konkursie był oczywiście tytuł ambasadorki marki BodyBoom. Zwyciężczyni konkursu i dwie pozostałe finalistki dostały także możliwość podpisania rocznego kontraktu na współpracę z marką oraz zestaw innych cennych nagród: zaproszenia do udziału w projektach specjalnych i wyjątkowych wydarzeniach marki, spotkanie z redaktorką naczelną Glamour, nielimitowane nowości kosmetyczne FaceBoom, BodyBoom lub HairBoom, własny wideoklip oraz suszarko-lokówka DYSON.

Co się działo na sesji zdjęciowej dla finalistek konkursu BodyBoom

Sesja zdjęciowa odbyła się w efektownych wnętrzach studia Daylight w Warszawie. Finalistki konkursu BodyBoom, zanim stanęły na planie zdjęciowym, miały spotkanie z redaktorką naczelną Glamour Katarzyną Dąbrowską. Pogratulowała dziewczynom szansy, którą dostały od marki BodyBoom, i zdradziła, że im swobodniej będą się czuły przed obiektywem aparatu, tym efekt końcowy będzie lepszy. Dziewczyny na pewno z jej rady skorzystały, bo zdjęcia każdej z nich wyszły świetnie!
Po zakończonej sesji przedstawicielki marki Iwona Czopik oraz Aurelia Nowik zdradziły, która z finalistek została ambasadorką marki BodyBoom 2023 - to Patrycja Sojka! 

Patrycja Sojka, zwyciężczyni konkursu #ambasadorkabodyboom2023 / Mateusz Tyszkiewicz

- W pierwszej chwili byłam w totalnym szoku! Gdy to do mnie dotarło, popłakałam się, ale były to łzy szczęścia. Takiej reakcji nikt się chyba nie spodziewał. Przynajmniej było widać, jak bardzo zależało mi na wygranej i jak byłam szczęśliwa. Spełniło się moje marzenie – powiedziała nam nowa ambasadorka marki BodyBoom.

Te kosmetyki uwielbiają finalistki konkursu na ambasadorkę BodyBoom

Wszystkie dziewczyny, które zostały wybrane do finału konkursu, kochają trendy beauty, a w social mediach czują się jak ryba w wodzie i wiążą z tą branżą swoją przyszłość. Pasją każdej z nich są efektowne makijaże, ale równie wiele czasu poświęcają na pielęgnację, w której bardzo ważne miejsce zajmują produkty do twarzy FaceBoom, do ciała BodyBoom i do włosów HairBoom

Kosmetyczni ulubieńcy nowej ambasadorki BodyBoom 2023 Patrycji Sojki to Oczyszczająca pianka do mycia twarzy FaceBoom, która ma wegańską formułę i świetnie usuwa ze skóry wszelkie zanieczyszczenia oraz resztki makijażu. Kolejne produkty, bez których nie wyobraża sobie pielęgnacji włosów, to Ryżowy szampon w piance Hairboom Rice Rehab i odżywcza maska do włosów z tej samej serii.

Sandra Ratajczak, finalistka konkursu BodyBoom 2023 / Mateusz Tyszkiewicz

Dla specjalizującej się w bardzo zaawansowanych makijażach Sandry Ratajczak ulubionym produktem jest Rozświetlacz do ciała Świetlisty Podrywacz BodyBoom: - Cudownie pachnie i idealnie rozkłada się na skórze. Zawsze, gdy gdzieś wychodzę, sięgam po niego, ponieważ zawarte w nim drobinki przepięknie grają ze światłem – zachwyca się Sandra Ratajczak. Wśród kosmetyków do twarzy podobnie jak Patrycja Sojka zawsze ma na półce w łazience piankę do oczyszczania FaceBoom, która nie przesusza skóry i nie podrażnia skóry wokół oczu.

Dla Natalii Węgrzynowskiej prawdziwym hitem jest Odżywczy olej z otrąb ryżowych do olejowania z linii Rice Rehab HairBoom i Ultralekki szampon w piance z tej samej serii. I pewnie dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że również używa Oczyszczającej pianki do twarzy FaceBoom, bo to największy bestseller tej marki wśród finalistek. 

- Kocham kosmetyki BodyBoom! To wegańska marka, która nie testuje swoich produktów na zwierzętach, ma naturalne składy i zwraca uwagę na ekologię, choćby wybierając materiały opakowań, czyli plastik z recyklingu lub szklane butelki. To marka, która trafia do mojego serca. Dlatego bardzo się cieszę, że jestem w trójce finalistek!” – powiedziała Natalia.

Natalia Węgrzynowska, finalistka konkursu na ambasadorkę BodyBoom 2023 / Mateusz Tyszkiewicz