Wszyscy fani zdrowego jedzenia i trybu życia, nowinek eko i naturalnych kosmetyków z pewnością znają ten adres. Strona goop.com wystartowała oficjalnie w 2008 roku z inicjatywy Gwyneth Paltrow. Aktorka przez lata systematycznie rozwijała projekt, który (choć w pewnym momencie borykał się z problemami finansowymi) w ostatnim czasie poszerzył się także o linię produktów do pielęgnacji. Do kupienia są także ubrania i zapachy z metką Goop. Niebawem, bo już we wrześniu 2017, do sprzedaży trafi także drukowana wersja internetowego magazynu. Jak podaje WWD, Paltrow rozpoczęła bliską współpracę z Anną Wintour, która oprócz bycia redaktor naczelną amerykańskiej edycji Vogue, jest także dyrektor kreatywną Condé Nast. Wydawnictwo ma więc sprawować artystyczny nadzór nad całokształtem, natomiast za tworzenie treści wciąż odpowiedzialny będzie zespół Goop. Połączenie sił zakłada jednak nie tylko stworzenie papierowego magazynu, ale także współpracę zarówno w obszarze digitalu, jak i w social mediach. Pomysł na kwartalnik pojawił się w trakcie jednej z rozmów Wintour i Paltrow, a jeżeli spotykają się dwie tego formatu osoby, można spodziewać się, że wyniknie z tego coś wielkiego!