Dążymy do perfekcji, kochamy surowy minimalizm, zwracamy uwagę na detale i jakość. Uważnie słuchamy naszych Klientek, wraz z nimi tworząc produkt i markę, z której jesteśmy dumni – mówi Anna Sękowska, założycielka marki MAKO. To jeden z tych rodzimych brandów, którego projekty uwielbiają gwiazdy, influencerki oraz redaktorki mody.

Na zakupy do warszawskiego showroomu MAKO przychodzą aktorki, m.in. Agata Kulesza, Magdalena Schejbal, Kasia Warnke. A ta ostatnia ma nawet autorską kolekcję dla MAKO na koncie. Czym akcesoria MAKO zdobyły serca klientek?
 



MAKO to ponadczasowe, a jednocześnie idealnie wpisujące się w obowiązujące trendy fasony butów. Najlepszy przykład? Kowbojki! Nie schodzą z wybiegów i ulic, więc nic dziwnego, że znalazły się także w szafie takich influencerek, jak Maffashion czy Agatycze. Wśród projektów MAKO szczególna popularnością cieszy się model Milkshake ozdobiony łaciatym, czarno-białym włosiem.

 



Supermodne zwierzęce motywy znajdziecie na botkach Sophia ze stabilnym, wygodnym obcasem oraz Snake Velvet z wyższą cholewą i kilkucentymetrową szpilką.


To model totalnie w klimacie vintage. Nic więc dziwnego, że przypadł do gustu aktorce Katarzynie Zawadzkiej, której szafa jest pełna retro perełek.
 


Marka MAKO, której wszystkie projekty wykonywane są z wysokiej jakości skóry naturalnej, to także spory wybór torebek. Od pakownych shopperów, jak ulubiony model Julii Wieniawy – Moonlight, po nerki.
 


Jak tylko zadebiutowały w ofercie marki rok remu, wyprzedały się w mgnieniu oka. Pojawiły się bowiem na chwilę przed rozpoczęciem sezonu festiwalowego, a nerka na szaleństwa pod sceną sprawdza się perfekcyjnie.
 


Zobaczcie, jak model w białym odcieniu (jest też czarny!) ograła Natalia Kusiak.