Modelka z charakterystyczną dla siebie swobodą i luzem w reklamie nosi wpisujące się w najnowsze trendy: kombinezon roboczy, małą czarną, jeansy w stylu lat 70. i zamszową kurtkę z frędzlami. Ta ikona stylu znana z niewyparzonego języka przygotowuje fanów marki z całej Europy na najświeższe tendencje.

„Cara dopracowała swój styl. Potrafi wyglądać jednocześnie zawadiacko i wyrafinowanie. Jest wolnym duchem, czemu daje wyraz swoimi stylizacjami , w których z łatwością łączy szyk z luźnym codziennym stylem” - mówi Kate Phelan, dyrektor kreatywna TOPSHOP.

Brytyjska modelka tworzy nieistniejące wyrazy próbując wymówić nazwy europejskich miast, do których Zalando dostarcza markę TOPSHOP. Aby dostosować się do wymogów różnych rynków stworzono parę wersji reklamy, w tym jedną paneuropejską zmiksowaną na podobieństwo teledysku muzycznego. Kampania jest także wspierana scenami kulis sesji zdjęciowej w Los Angeles.