Znana ze swojego buntowniczego stylu, nietypowej urody i roli, jaką odgrywa w branży mody, Cara była dla marki naturalnym wyborem. Nie tylko odnosi spektakularne sukcesy jako modelka ale jest również utalentowaną aktorką i niezwykle inspirującą młodą kobietą. Jej życie w social mediach śledzi codziennie ponad 36 milionów fanów na całym świecie. Modelka dołączyła tym samym do pozostałych ambasadorek Rimmel, do których należą już Georgia May Jagger, Rita Ora i Kate Moss

- Jestem zaszczycona, że będę pracować z marką Rimmel. To była moja pierwsza marka kosmetyków, kiedy zaczęłam używać ich jako nastolatka. Jestem stuprocentową dziewczyną z Londynu a Rimmel świetnie reprezentuje i potrafi idealnie uchwycić wyjątkowy, swobodny i kosmopolityczny styl tego miasta - mówi o nowej roli Cara Delevingne.

Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer Colour Cosmetics w firmie Coty, mówi: - Cara Delevingne jest perfekcyjnym ucieleśnieniem marki Rimmel. Jej odważny, nowoczesny wizerunek, niezwykłe wyczucie stylu, indywidualizm, swobodna ekspresja i pewność siebie, którymi pokazuje, że prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza sprawiają, że Cara jest podziwiana na całym świecie. Z pewnością będzie niezwykle mocnym elementem marki Rimmel, inspirując kolejne pokolenia kobiet i pokazując im nowe odsłony eklektycznego London looku -

Aby uczcić tę ekscytującą współpracę w prawdziwie wyjątkowy sposób, marka Rimmel oficjalnie ogłosi ją podczas pierwszej globalnej konferencji prasowej na Snapchacie, która odbędzie się 15 kwietnia 2016 roku. Dzięki temu fani marki Rimmel będą mieli wyjątkową okazję na wirtualne spotkanie z nową ambasadorką. Zgodnie z trendami Pokolenia Z, konsumenci staną się na jeden dzień dziennikarzami będą mieli szansę zadawania Carze pytań na kanale #RimmelxCara. W trakcie snapchatowej konferencji Cara będzie na żywo odpowiadać na wybrane przez siebie pytania fanów.