Generacja Z to nasze oddane grono czytelniczek i czytelników. W Rok Przyszłości w Glamour wchodzimy z marką Converse, która również zwraca się ku młodym konsumentkom i konsumentom. Co wyróżnia tę grupę? Przedstawicielki i przedstawiciele pokolenia Z cenią sobie produkty, które odpowiadają ich potrzebom oraz marki, które podzielają ich wartości. Converse, podobnie jak pokolenie Z, stawia na niezależność, odwagę i indywidualizm. A ewolucja produktów i komunikacji marki jest tego najlepszym dowodem. 

Converse: przyszłość to wygoda

Zacznijmy od tego, że marka stale inwestuje w nowoczesne technologie, aby ulepszyć swoje produkty i usprawnić proces ich produkcji. Korzysta z technologii 3D, by zoptymalizować projektowanie i produkcję butów, a także umożliwia konsumentom personalizację swoich trampków, dzięki czemu klienci mogą lepiej wyrazić siebie.

Converse wprowadza również wirtualną przymierzalnię, w której można sprawdzić jak będziemy wyglądać w wybranych butach. Jak to działa? Skanujesz QRkod i sprawdzasz, jak twoje wymarzone buty leżą na nogach.

Marka pokazuje, że idzie z duchem czasu również dzięki stale poszerzającej się ofercie nowych sylwetek – odchodząc tym samym od stereotypu trampek na rzecz nowoczesnego wzornictwa. Wyrazem tego jest wprowadzenie nowej, komfortowej podeszwy CX. Zapewnia ona doskonałą amortyzację i stabilizację, dzięki czemu jest idealna dla osób aktywnych, które szukają wygodnego i stylowego obuwia na cały dzień. Podeszwa CX dostępna jest w wielu modelach — od klasycznych butów Chuck Taylor All Star po najnowsze modele butów sportowych i lifestyle’owych.

Converse: przyszłość to pozytywne zmiany społeczne

Converse to marka świadoma, która chce dać wybór nie tylko poprzez swoje produkty. Dlatego angażuje się w ważne inicjatywy społeczne i środowiskowe, próbując wprowadzić pozytywne zmiany w społeczeństwie. Wspierając walkę z dyskryminacją oraz równość płci, daje również wyraz wartościom, w które wierzy i w które wierzą jej odbiorcy.

Converse: przyszłość to zatarcie granic między realną a wirtualną rzeczywistością

W komunikacji tych wartości ma pomóc awatarka marki – Wero, która jest efektem współpracy Converse z Glamour i WearFits (i pojawiła się na okładce magazynu numer 3/2023, oczywiście w butach i ubraniach Converse'a). Ta wirtualna influencerka i modelka swoimi ideami i postawą idealnie pasuje do charakterystyki All Starsów – globalnej sieci młodych, kreatywnych osób skupionych wokół marki. Jest odważna, przebojowa i nie boi się szerzyć swoich wyrazistych poglądów.

Zobacz także:

Wero to awatarka z misją. Może nie istnieje naprawdę, ale jej wpływ na świat jest jak najbardziej realny. Chce go zmieniać tak, by było w nim więcej równości i różnorodności. Wero to dziewczyna taka jak wy. Też marzy o lepszej przyszłości. I też lubi piosenki Taylor Swift – zapewnia redakcja magazynu Glamour.

Converse na różne sposoby wspiera młode pokolenie — otwartych i kreatywnych ludzi. Poprzez swoje działania stymuluje ich do własnego rozwoju i podążania za tym, co uważają za naprawdę ważne – deklarują na koniec przedstawiciele marki, choć to dopiero początek ich marszu ku lepszej, innowacyjnej przyszłości, która zaczyna się dziś.