Wiernym fanom „Przyjaciół” raczej nie trzeba przypominać, że serialową Monicę najczęściej można było oglądać w fartuszku, myjącą naczynia, podłogi (także w garażu, mimo że nie miała samochodu) albo pouczającą współlokatorów, by pamiętali o myciu toalety i by nie dotykali różnych przedmiotów tłustymi rękami (zostawiając na nich odciski palców). „Monika perfekcjonistka” miała bzika na punkcie czystości i sprzątania, co wielokrotnie prowadziło do śmiesznych sytuacji. Nie mniej zabawne, jest to, co właśnie zrobiła odtwórczyni roli Moniki, czyli Courtney Cox, która postanowiła założyć własną markę. Co oferuje? Produkty do czyszczenia domu! Udowadniając tym samym, że nie tylko ma spore poczucie humoru, ale i z serialową Moniką łączy ją więcej niż można się było spodziewać! 

Courtney Cox założyła markę z produktami do czyszczenia kuchni!

„Dziś swoją premierę ma @HomeCourt” – przed kilkunastoma godzinami na swoim Instagramie napisała Courtney Cox, zdradzając tym samym nazwę swojej marki. I odsyłając nas na jej profil w medium społecznościowym. Przy okazji zdradziła też kulisy jej powstawania.

„Prace trwały dwa lata i jestem podekscytowana, że mogę się z wami wszystkimi podzielić ich efektami! Mam nadzieję, że pokochacie ja tak samo jak ja! Zajrzyjcie na homecourt.co (link w bio), zróbcie zakupy i zostańcie na dłużej. Dużo nowości, jeszcze przed nami” – napisała pod krótkim filmem, na którym żartobliwie sugeruje, do czego dokładnie przeznaczone są jej produkty (obiecując, że w mig poradzą sobie nawet z największym bałaganem). Najlepiej zresztą zobaczcie sami:

Korzystając z zaproszenia Moniki, tzn. Courtney, zajrzeliśmy na oficjalną stronę jej marki (na której zresztą chyba wszystkie rzeczy są już wyprzedane!), wiemy więc co dokładnie można znaleźć w jej asortymencie. Są to płyny do czyszczenia powierzchni, mydła do rąk i płyny do mycia naczyń – sprzedawane pojedynczo albo w zestawach (jako „Kuchenne trio”). W kilku wariantach zapachowych do wyboru. My jesteśmy zachwycone, tym bardziej, że wszystko wygląda przepięknie! Tylko spójrzcie na te eleganckie opakowania! No cóż, w końcu jeśli Monika coś robi, to robi to dobrze! 

fot. homecourt.co